AA INTYMNA DELICATE KREMOWA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ ŁAGODZENIE I REGENERACJA




 AA INTYMNA
DELICATE
KREMOWA EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ
ŁAGODZENIE I REGENERACJA

ŁAGODZENIE I NAWILŻENIE – dzięki specjalnie opracowanej formulacji emulsja łagodzi i regeneruje skórę, zapewniając długotrwałe uczucie świeżości, ochronę i pielęgnację.

Działanie
ODŚWIEŻENIE, OCHRONA I PIELĘGNACJA – Dzięki specjalnie opracowanej formulacji emulsja zapewnia długotrwałe uczucie świeżości, ochronę i pielęgnację.
OPTYMALNE NAWILŻENIE – Ekstrakt z aloesu zapobiega wysuszeniu śluzówki, zapewniając optymalne nawilżenie i niwelując uczucie suchości.
WSPOMAGANIE REGENERACJI – D-pantenol regeneruje naskórek, wzmacniając ochronną funkcję skóry.
OCHRONA ANTYBAKTERYJNA – Kwas mlekowy zapewnia odpowiednie pH okolic intymnych, a współdziałając ze składnikiem o działaniu przeciwgrzybiczym i przeciwbakteryjnym
zapobiega infekcjom i stanom zapalnym.
zwiń
Stosowanie
Do codziennego stosowania, zamiast mydła. Niewielką ilością emulsji myć intymne części ciała, następnie spłukać wodą.





Moja opinia:
Opakowanie- wygodne, poręczne, przeźroczyste co jest dużym plusem. Opakowanie o miłej dla oka grafice i z wygodnym dozownikiem czyli nie zacinającą się pompką, z odpowiedniej wielkości otworem, przez który wydobywa się odpowiednią ilość produktu.
Przyjemna, delikatna konsystencja. Łatwo się rozprowadza, dobrze pieni i łatwo zmywa.
Delikatny zapach.
Emulsja jest delikatna dla skóry, a jednocześnie skuteczna.
Nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza skóry.

Co jeszcze? Możemy jej używać zarówno do okolic intymnych, jak i do mycia całego ciała, także i twarzy:)

Produkt wydajny.


cena ok 15zł

4 komentarze:

  1. Nie eksperymentuję z produktami do higieny intymnej. Mam już swojego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja czeka na swoją kolej. Na razie kończę używać płyn z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawiodłam na tych z Avon...ta emulsja zdecydowanie lepiej mi przypasowała ;)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)