Bielenda, Twoja Pielęgnacja, witaminowy olejek pod prysznic ujędrniający, 400 ml


Hej.
Dzisiaj zapraszam Was w krainę relaksu..


Wyjątkowy kosmetyk o innowacyjnej bogatej formule z Witaminą E w mikrokapsułkach łączy w sobie podwójne działanie: doskonale myje ciało, zapewniając jednocześnie pielęgnację i skuteczne ujędrnienie skóry już podczas mycia. Zawiera proteiny jedwabiu, które wyraźnie poprawiają kondycję skóry, wygładzają, chronią skórę przed wysuszeniem oraz witaminę E, która regeneruje, nawilża i zmiękcza skórę, opóźnia utratę jędrności ciała. Pobudzający kolor i kwiatowy, ciepły zapach magnolii odpręża, rozluźnia, ożywia zmysły i dodaje energii. Efekt: Gładkie, jędrne, miękkie, miękkie i delikatne w dotyku ciało, emanujące świeżością i pięknym zapachem. Z linii Twoja Pielęgnacja polecamy również Peeling ujędrniający z mikrogranulkami.






Moja opinia:
Produkt znajduje się w dość dużej bo o poj 400ml bezbarwnej butelce zamykanej na klik, super, że jest bezbarwna, dzięki czemu wiemy ile nam zostało zawartości.
Na opakowaniu znajdziemy przyjemną dla oka grafikę oraz wszelkie przydatne informacje.
Olejek... ja unikam olejków jak tylko mogę ale tu zaryzykowałam bo skusiło mnie opakowanie;)
Czy żałuję? absolutnie NIE. Mimo, że to "olejek" to nie jest ani odrobinę tłusty, mogłabym nawet powiedzieć, że to typowy żel pod prysznic z mikrogranulkami.
Żel jest bardzo wydajny, dobrze się pieni i cudownie pachnie, a zapach zostaje z nami na dłużej. Odpręża.
Nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula.
Jestem na Tak.



3 komentarze:

  1. Ogólnie może kiedyś zakupię, ale zawsze śmieszą mnie te napisy na opakowaniach, że produkt np. ,,ujędrnia", wiadomo, że to nieprawda, ale pewnie tak bardziej przyciągają naiwnego klienta :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)