LUXURE PARFUMES Yes I Want You- tak czy nie?


Hej.
Znacie Luxure Parfumes? Ja miałam okazję poznać już jakiś czas temu, a na ostatnim spotkaniu blogerek wśród upominków znalazł się także zapach Yes od Luxure Parfumes, czy przypadł mi do gustu?




YES I WANT YOU
ZAPACH KWIATOWO-OWOCOWY

nuta głowy:
malina, śliwka, cytryna
nuta serca:
róża, frezja, paczuli
nuta spodu:
wanilia, piżmo, jeżyna








Moja opinia:
Luxure Parfumes podziwiam m.in. za opakowania, które naprawdę wyglądają elegancko, a wręcz luksusowo, mimo że zapachy nie kosztują fortuny.
Z "perfumami" jest tak, (jak i z innymi kosmetykami) oczywiście lubię poznawać nowe zapachy. Mam swoje ulubione nuty zapachowe jak np wanilia ale mam też takie, których po prostu nie znoszę np róża. 
Jak możecie przeczytać wyżej zapach YES I Want You ma niestety w sobie nuty, których nie cierpię ale ma też takie, które lubię.
Ogólnie nie lubię zapachów ciężkich, przytłaczających, powodujących (dosłownie) ból głowy, a nawet migrenę.
Jak więc się sprawdził ten zapach?
Jest dość delikatny ale pozostający na skórze do kilku godzin. Niestety wyczuwam w nim różę, której nie znoszę ale na szczęście jest lekko wyczuwalna i inne nuty zapachowe ją praktycznie maskują :)
Jest to zapach kwiatowo-owocowy, takie właśnie lubię najbardziej.

TAK powiedziałam mu "Yes I Want You" i sięgam po niego ostatnio praktycznie codziennie, mimo, że wód toaletowych i perfumowanych mam spory zapas :) Obecnie jednak jest to mój faworyt na te jesienne, chłodne dni.


cena ok 20zł/ 100ml

6 komentarzy:

  1. Dobrze, że róża jest słabo wyczuwalna, bo też jej nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słysze o tych perfumach :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny zapach, nie do końca mój, ale mojej mamie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście opakowanie wygląda dość elegancko i luksusowo, dlatego zanim doszłam do końca wpisu, to myślałam, że to jakieś drogie perfumy, a tu taka mała cena za 100 ml :D
    Nutę róży uwielbiam, myślę, ze ciężkie zapachy również, szczególnie na taką pogodę. Lekkie preferuję raczej latem :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)