Marion Szampon intensywna ochrona koloru

Witajcie;)

Pisałam, że wracam i będę systematycznie ale chyba ktoś czuwa nad tym by tak nie było (ale ja się tak łatwo nie poddam) :P coś mam problemy z komputerem od kilku dni, mam nadzieję, że nie będzie musiał wylądować w naprawie :P
Póki co, staram się pisać i nadrobić kilka postów na "zapas".

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić szampon do włosów farbowanych (ale nie tylko) firmy Marion.


Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym

Intensywna odbudowa włosów!

Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów.

do włosów farbowanych, wzbogacony o substancje:

– Ekstrakt z granatu– znany ze swoich właściwości odżywczych, jest bogatym źródłem antyoksydantów i kwasów owocowych. Intensywnie pielęgnuje kosmyki osłabione przez farbowanie.

– Witaminy A+E – wzmacniają barierę ochronną, chroniąc przed szkodliwym promieniowaniem UV i utratą koloru. Przyczyniają się do wzmocnienia i regeneracji włosów farbowanych, przywracając im jedwabisty połysk.

0% parabenów


POJEMNOŚĆ
400g

SERIA

PROFESSIONAL



Moja opinia:

Opakowanie to duża ale wygodna w użyciu butelka z niezawodną, nie zacinającą się pompką, przez którą wydobywamy odpowiednią dla nas ilość produktu.
Na opakowaniu znajdziemy wszelkie potrzebne informacje jak np skład.
Jak możecie zobaczyć (chociaż zdjęcie niewyraźne niestety) na pompce jest taka strzałka.. co oznacza, że musimy ją przekręcić aby wydobyć szampon ale możemy też zakręcić i wtedy mamy pewność, że przez nieuwagę szampon nam się nie wyleje (trochę to zagmatwałam ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi).
Szampon dobrze się pieni, delikatnie pachnie. dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy.
Jest wydajny.
Nie podrażnił mnie, nie uczulił, nie spowodował łupieżu, nie wysuszył skóry głowy.


Cena ok 10zł


1 komentarz:

  1. Lubie ten szampon :) choc nie moge go uzywac zbyt czesto, bo obciaza mi wlosy

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)