JUST + Płyn do higieny intymnej


Hej.
Wracam do systematycznego pisania (przynajmniej takie są plany).
Dzisiaj klika słów o płynie do higieny intymnej marki Just+ ,którą miałam styczność po raz pierwszy za sprawą spotkania blogerek.


Stworzona na bazie naturalnych surowców emulsja przeznaczona jest do codziennej pielęgnacji wrażliwych okolic miejsc intymnych, które są szczególnie narażone na podrażnienia. Płyn pozwala na utrzymanie prawidłowego pH, co zapobiega zapaleniom. Świeży zapach zapewnia poczucie czystości i świeżości przez cały dzień.

Zastosowanie:
Może być stosowany przez całą rodzinę.
Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia.
Pozwala utrzymać naturalne pH okolic intymnych.
Zapewnia poczucie czystości i świeżości przez cały dzień.
Zawiera bisabolol o działaniu przeciwzapalnym.
Sposób użycia:
Rano i wieczorem nanieść na dłoń niewielką ilość emulsji, umyć miejsca intymne, a następnie dokładnie spłukać wodą.






Moja opinia:
Jak widzicie miałam małą wersję w wygodnej tubce, zamykanej na kilk ale normalnie dostaniemy go w nieco innym i większym opakowaniu.
Na opakowaniu znajdziemy oczywiście wszelki potrzebne informacje nt. produktu i jego stosowania.
Produkt ma konsystencję delikatnie żelową i jest koloru błękitnego. Posiada również delikatny, przyjemny, orzeźwiający zapach z wyczuwalną nutą rumianku.
Dość dobrze się pieni.
Jest delikatny a jednocześnie skuteczny.
Daje uczucie świeżości, które utrzymuje się jakiś czas na skórze.
nie podrażnił mnie, ani nie uczulił.
Polubiłam go.
Jest wydajny.




5 komentarzy:

  1. jeszcze nie miałam okazji stosować kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam już swój ulubiony płyn do higieny intymnej i nie będę go zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to muszę mieć pompkę.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie ten płyn zostawiłam na wakacje, bo idealna pojemność ma, do kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)