Loton Hydro-Control Algi Morskie – odżywka nawilżająca oraz Loton, Provit, Keratyna w płynie

Hej.
Dzisiaj przedstawię Wam 2 produkty firmy Loton.
Będzie to keratyna w płynie oraz odżywka ale ogólnie na oba produkty mówię "odżywka" ;)


To płynna odżywka do każdego rodzaju włosów a zwłaszcza zniszczonych, cienkich i łamliwych. Zawiera kompleks witamin A, E, F, H oraz keratynę która uzupełnia ubytki w strukturze włosów - regeneruje je, odżywia, wyraźnie zwiększa objętość i połysk włosów, ułatwia rozczesywanie.


HYDRO-CONTROL odżywka nawilżająca z algami morskimi z serii LOTON PROFESSIONAL została stworzona na bazie cennego daru morza -  alg morskich obfitujących w naturalne składniki o właściwościach nawilżających, regenerujących i ochronnych. Lekka, dwufazowa formuła zapewnia suchym i matowym włosom właściwą kondycję. Po aplikacji włosy są miękkie, elastyczne i podatne na układanie.

Ratunek dla suchych włosów

Pojemność: 125 ml









Moja opinia:
Jako, że oba produkty mało się od siebie różnią, opiszę je razem.
Jak widzicie odżywki znajdują się w bezbarwnych buteleczkach z wygodnym atomizerem, który dział bez zarzutu.
Buteleczki są wygodne w użyciu i jako, że są transparentne, z łatwością możemy kontrolować ile pozostało nam jeszcze zawartości (bardzo lubię takie rozwiązanie).
Obie odżywki przyjemnie pachną ale jednak bardziej przypadł mi do gustu zapach tej błękitnej, a na dodatek włosy po niej pachną pięknie aż do kolejnego mycia:) przyznaję, że zakochałam się w tym zapachu i że zostaje tak długo.

Lubię takie szybkie odżywki bez spłukiwania, wystarczy spryskać włosy, rozczesać, poczekać aż przeschną i gotowe.

Włosy naprawdę łatwiej się rozczesują po ich użyciu (a zawsze mam z tym problem), są miękkie, ładniejsze.
Moje włosy polubiły te odżywki.


6 komentarzy:

  1. o mamo, ta druga ma alkohol na drugim miejscu w składzie... nie użyłabym

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna forma aplikacji w tej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro zapach tej jednej pozostaje na włosach tak długo to czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jedwab z tej serii, niezbyt się spisywał

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno, dawno temu miałam jedwab tej marki. Był całkiem fajny. Innych produktów nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)