Wakacyjne Spotkanie blogerek - Blogerki dla zwierzaków w Rybniku 02.07.2016- relacja

Witajcie.


W sobotę 02. lipca miałam przyjemność (tak to była przyjemność mimo, że nie najlepiej się czułam) uczestniczyć w spotkaniu blogerek,
Część osób miałam okazję i przyjemność już poznać ale były też osoby, które widziałam pierwszy raz i cieszę się, że mogłyśmy się poznać.
Organizatorką spotkania była Ola z bloga http://aleksandra1308.blogspot.com/
Natomiast głównym celem naszego spotkania była tym razem pomoc zwierzętom z fundacji Jestem głosem tych, co  nie mówią




Spotkanie odbyło się w bardzo przytulnej restauracji "Ogród"w Rybniku, ceny są tam bardzo przystępne a jedzenie bardzo smaczne, jeśli będzie kiedyś w okolicy warto się tam wybrać.



Spotkanie zaczęło się ok godz 14tej i wtedy to Pani Monika przesympatyczna osoba z ogromną wiedzą  rozpoczęła prezentację. Przedstawiła nam kosmetyki, jak również i inne produkty tianDe. Firmę miałam już okazję poznać wcześniej ale przyznaję, że o niektórych produktach tej firmy usłyszałam pierwszy raz. 
Na pewno niektórym chętnie przyjrzę się z bliska tzn zaopatrzę się i wypróbuję na własnej skórze.



Po prezentacji był czas oczywiście na coś do zjedzenia, plotki a także wręczenie upominków.
W międzyczasie odwiedzili nas również przedstawiciele Fundacji odbierając, to co udało się zebrać dla zwierzątek, a było tego sporo:)



Wspólne zdjęcie:)


I jeszcze kilka zdjęć;)




O upominkach napiszę za jakiś czas, więc cierpliwie czekajcie ;)

Wszystkie zdjęcia są pożyczone od dziewczyn, którym dziękuję za ich udostępnienie:)


Olu dziękuję za zaproszenie.
Dziewczyny dziękuję za miło spędzony czas i mam nadzieję, że do następnego:)

Uczestniczki:
1. http://aleksandra1308.blogspot.com/   Organizatorka:)






16 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że do zobaczenia niedługo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że przy okazji mogłyście pomóc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam oglądać takie relacje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne fotki :D musiało być super

    OdpowiedzUsuń
  5. było świetnie, mam nadzieję do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że milo spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby udało się to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że byłaś z nami :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, ze świetna atmosfera <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że spotkanie bardzo się udało :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. było super, do następnego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)