INELIA krem do rąk Kozie mleko & Masło Shea

Hej.
Nowy Rok, nowy post ;)
Zapraszam dzisiaj na post o kremie do rąk, który mnie urzekł.


Skoncentrowany krem odżywczo-wybielający, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej, z tendencją do pękania. Nawilża, regeneruje i odżywia skórę dłoni, pielęgnuje paznokcie. Działa naprawczo i zmiękczająco na naskórek. Rozjaśnia przebarwienia skórne. Wyrównuje koloryt oraz zapewnia zdrowy naturalny wygląd Twoim dłoniom i paznokciom. W skład kremu wchodzą Proteiny koziego mleka o działaniu ochronnym, łagodzącym podrażnienia i przyśpieszającym naturalną odnowę. Silnie regenerujące Masło Shea bogate w witaminy A i E oraz witaminę F, odpowiada za głębokie nawilżenie skóry i jej rozluźnienie. Wzmacnia warstwę rogową naskórka, dzięki czemu poprawia jego elastyczność, jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Olej bawełniany posiada silne działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne, aktywnie wspomaga regenerację i odbudowę podrażnionej skóry. Krem idealnie się wchłania i wnika w głąb skóry, pozostawiając ją doskonale nawilżoną i odżywioną.






Może zacznę od tego, że (głupio się przyznać) ale nie lubię używać kremu do rąk, nie lubię tłustych dłoni, czekać aż krem się wchłonie itd. Czy tu również tak było?
Tak gdzieś w okolicy września zaczęły się u mnie w pracy wyjazdy na delegację, nigdy wcześniej nie wyjeżdżałam, nie wiedziałam za bardzo co zabrać itd, oczywiście o kremie do rąk nie pomyślałam bo po co? ale to był błąd i na następny wyjazd zabrałam właśnie ten oto krem:)
W uroczej tubce o miłej dla oka grafice, poręczny, nie za duży.
A co o nim samym sądzę?
Bardzo go polubiłam.
Przyjemnie pachnie, łatwo się rozprowadza, błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, więc jak widzicie dla mnie to krem idealny:)
Do tego bardzo wydajny i dobrze nawilża dłonie:)
Jestem na duże TAK :)



Cena ok 9zł



4 komentarze:

  1. Też nie lubię kremów do rąk, sięgam po nie dopiero wtedy kiedy już muszę. Tego kremu nie znam, ale chyba widziałam już go na jakimś blogu albo instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję testować i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swojego czasu nie mogłam znieść tłustości na dłoniach spowodowanej ich pielęgnacją. Zaprezentowany kremik ma ogromną zaletę - natychmiastowe wchłonięcie! <3 Super produkt; mój ulubieniec.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)