Delicate Cherry Blossom


Hej.
Dzisiaj będzie pachnąco,owocowo- kwiatowo :)
Zapraszam.


Niezwykle kobieca, czysta i słodka kompozycja Delicate Cherry zamknięta w pięknym pudełku - woda toaletowa i stworzony specjalnie do zestawu balsam do ciała tworzą duet, który może stać się wymarzonym prezentem.








Opakowanie to wygodna i poręczna tuba, o przyjemnej dla oka grafice, zamykana na klik.
Balsam bardzo ładnie pachnie, szybko się wchłania i na szczęście nie pozostawia tłustej ani lepiej warstwy na skórze.
Nawilżenie? U mnie w miarę dawał radę, aczkolwiek jeśli ktoś ma bardzo suchą skórę, może nie dać aż tak dobrego efektu.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Nie wysuszył także skóry.



Woda toaletowa Women’s Collection Delicate Cherry Blossom

Poczuj się jak w sadzie wypełnionym aromatem kwitnących drzew. Słodkie migdały w górnej nucie zapachu ustępują miejsca jego sercu, które oszałamia akordem kwiatów wiśni. Kompozycję wieńczy kojące drewno cedrowe w nucie głębi.


Prosty, elegancki flakonik.
Woda ta na początku ma bardzo intensywny, mocny zapach, dlatego po pierwszym zetknięciu się z nią miałam obawy czy się polubimy, ponieważ jestem bardzo wyczulona na zapachy i każdy taki ciężki powoduje u mnie ból głowy itd. 
Na szczęście zapach się ładnie ulatnia z czasem i zostaje delikatna woń, która przypadła mi do gustu.
Zapach nie jest bardzo trwały, ale przecież zawsze możemy go nosić przy sobie i w razie potrzeby użyć ponownie w trakcie dnia :)




2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)