Bionigree szampon i Odżywka nawilżająca do skóry głowy i włosów

Hej.
Jakiś czas temu opisywałam Wam serum oczyszczające do skóry głowy (RECENZJA SERUM klik ) , dzisiaj przyszedł wreszcie czas na kolejne produkty czyli szampon i odżywkę.
Czy się sprawdziły u mnie, czy wręcz przeciwnie?






Szampon do włosów BIONIGREE BASIC_02 to wyjątkowy produkt na polskim rynku kosmetycznym. To pierwszy naturalny szampon do włosów z ekstraktem z czarnej porzeczki, należący do grupy kosmetyków trychologicznych linii BASIC (podstawowej linii naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry głowy i włosów marki BIONIGREE) i jednocześnie produkt kosmetyczny stanowiący drugi etap podstawowej i prawidłowej pielęgnacji skóry głowy i włosów (po serum oczyszczającym do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01).
BIONIGREE BASIC_02 to jednocześnie naturalny: szampon oczyszczający włosy, szampon przeciwłupieżowy, szampon antybakteryjny i szampon nawilżający.


Moja opinia:
Szampon znajduje się e bezbarwnej buteleczce, zamykanej na zatrzask.
Zapach bardzo przyjemny, ja się w nim zakochałam.
Produkt posiada całkiem w porządku konsystencję- nie jest zbyt gęsta, ani zbyt rzadka.
Szampon słabo się pieni, więc niestety musiałam używać go dość sporo, co niestety przełożyło się na słabą wydajność.
Nie podrażnił, nie uczulił.
Działanie? jako, że używałam go wraz z odżywką, o działaniu napiszę na końcu;)




Odżywka nawilżająca skórę głowy i włosy BIONIGREE BASIC_03 to naturalny kosmetyk trychologiczny (specjalistyczny kosmetyk do pielęgnacji skóry głowy i włosów) o działaniu intensywie nawilżającym, odbudowującym i odżywiającym skórę głowy i włosy zniszczone zabiegami kosmetycznymi i nieprawidłową ich pielęgnacją. Odżywka dodatkowo wzmacnia włosy i cebulki włosowe oraz zapobiega elektryzowaniu się włosów. Zapewnia właściwą ochronę skóry głowy i włosów przed szkodliwymi czynnikami.

Wyjątkowości odżywce nawilżającej BIONIGREE dodaje fakt, iż chroni komórki macierzyste skóry głowy, opóźnia proces ich starzenia oraz zmniejsza oznaki tegoż procesu.



Moja opinia:
Podobnie jak szampon, odżywka znajduje się praktycznie w takim samym opakowaniu, z przyjemną dla oka grafiką i wszelkimi przydatnymi informacjami, tyle że zamiast zamknięcia jest wygodna w użyciu, nie zacinająca się pompka, dzięki której wydobywamy odpowiednią ilość produktu.
Odżywka również posiada ładny zapach, tyle że jest on nieco mniej intensywny, jak w przypadku produktu opisanego wyżej.
Produkt ten jest bardzo rzadki, niestety ja miałam problemy z jego używaniem, ponieważ lubił się rozlać..



Podsumowanie.
Jak się sprawdziły te produkty u mnie?
Mam bardzo mieszane uczucia.. Czasem po ich użyciu i wyschnięciu włosów moje włosy, mimo, że nie były tłuste, to tak wyglądały! a przecież nie po to je myłam, by wyglądały jak przed, a czasem nawet gorzej :( 
Czasem były w miarę ok ale znowu były przyklapnięte, po prostu dziwny efekt dawały te produkty..

Serum było ok ale ten duet nie bardzo się u mnie sprawdził.



Znacie te produkty??

5 komentarzy:

  1. Serum bardzo lubię. Szkoda, że szampon i odżywka nie sprawdziły się tak jak oczekiwałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się sprawdził duet miałem jeszcze serum

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ciekawe czy dla innych typów włosów też coś mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam odżywkę i jest ok, ale lepiej działa u mnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie serum sprawdziło się idealnie i właśnie miałam ochotę na inne kosmetyki tej marki. Szkoda, że ten duet nie zdał u Ciebie egzaminu ;/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)