Lactacyd Precious OIL- delikatny olejek do higieny intymnej

Hej.

Muszę przyznać, że nie lubię olejków i staram się ich nie używać, ponieważ zazwyczaj zostawiają na skórze tłustą warstwę, która za nic w świecie nie chce się wchłaniać i po prostu tego nie cierpię.
Jak było w przypadku olejku do higieny intymnej?
Przeczytajcie koniecznie:)


Lactacyd Precious Oil to wyjątkowo delikatny olejek do higieny intymnej. Formuła wzbogacona o drogocenne olejki została stworzona by delikatnie oczyszczać i nawilżać okolice intymne. Twoja skóra będzie miękka, gładka i nawilżona. Uczucie satynowej miękkości do 8 godzin!






Moja opinia:
Przyznaję bez bicia, że po raz pierwszy miałam styczność z olejkiem do higieny intymnej. 
Jak wrażenia?
Płynu Lactacyd używam, dlatego byłam ciekawa tego olejku.
Olejek znajduje się w przeźroczystej buteleczce zamykanej na klik, fajnie że możemy kontrolować ile zostało nam zawartości.
Olejek jest to płyn bardzo rzadki, więc przez nieuwagę możemy wylać zbyt dużo, dlatego trzeba uważać. Dobrze się pieni.
Posiada bardzo przyjemny, delikatny zapach.
Produkt nie jest tłusty, co dla mnie jest ogromnym plusem.
Jest delikatny, a jednocześnie skuteczny. Łagodny dla naszej skóry. Dobrze oczyszcza, zostawia skórę miękką w dotyku.
Nie podrażnia, nie uczula.
Polubiłam go :)



 #BecauseIamPrecious

5 komentarzy:

  1. Olejku do higieny intymnej jeszcze nie stosowałam :) Na razie "odkryłam" płyn i żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zaś uwielbiam olejki do ciała, twarzy jak i włosów ;) Tego produktu nie miałam, ale nie powiem, ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejku nie miałam, ale jeśli chodzi o tę firmę to znam i lubię. Póki co cały czas kupuję ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam swój ulubiony produkt do higieny intymnej i nie lubię eksperymentować z innymi. Kończyło się to podrażnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie widziałam, że taki olejek istnieje! Pewnie nie szybko go poznam, bo ostatnio jakiś zapas innych płynów mi się zrobił.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)