Rozdanie u Agaty

Witajcie.
jestem ostatnio zakręcona i do tego mam sklerozę.
Często biorę udział w konkursach i rozdaniach ale jak do tej pory nic z tego nie wychodzi:p

Tym razem też wezmę udział w rozdaniu (może kiedyś się uda) ale oczywiście nie zrobiłam tego wcześniej- bo nie miałam czasu, później zapomniałam a teraz robię to właściwie w ostatniej chwili :D
Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu oraz do obserwacji bloga, ponieważ znajdziecie na nim wiele ciekawych rzeczy:) -Ja obserwuję go od momentu powstania- czyli od samego początku- można powiedzieć "od narodzin"



http://gadzetyprobki.blogspot.com/2013/11/konkurs-wygraj-kosmetyki-za-ponad-100-z.html


Nagroda to kosmetyki firmy Love Me Green o wartości ponad 100zł!!

3 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)