O tym co mi się udało dziś odzyskać z poczty- oraz kolejne rabaty dla Was!!!

Witajcie Kochani:)
Jest Was coraz więcej- bardzo za to dziękuję, teraz wiem, że warto było założyć bloga;) będę starała się jeszcze bardziej by było po co tu zaglądać:)

Całkiem niedawno wspomniałam Wam o rabacie od Drulla art
na hasło :dzikuska26 do każdego zakupu rabat -5% !!

A dzisiaj udało mi się dzięki uprzejmości firmy Atelier Natury uzyskać kolejne obniżki dla Was!!! tym razem na naturalne kosmetyki itp

Na hasło: świat dzikuski rabat: -10% !!!



A teraz do konkretów i tematu:D

Jakiś czas temu dzięki uprzejmości firmy GOBAR została do mnie wysłana przesyłka -list polecony priorytetowy. Jak to czasem bywa czekałam i czekałam a przesyłka nie doszła do mnie - żeby była jasność ani przesyłka ANI AWIZO !! napisałam do firmy i dostałam odpowiedź, że przesyłka już od 11 grudnia jest u mnie na poczcie i dostałam w tym samym dniu awizo.. jak dostałam, jak nie dostałam nic??? ale podali mi nr listu i poszłam z tym dzisiaj na pocztę, szukała i szukała ale w końcu znalazła :) okazało się, że jest nowy listonosz ( i chyba leniwy skoro nawet awizo nie zostawił) i nie tylko do mnie nie przyniósł (przede mną inna pani też nie dostała czegoś i złożyła skargę na niego), później przyszła moja kolej ale ja już nie rozmawiałam z kierowniczką tylko z tą od przesyłek i miała kierowniczce przekazać, że nawet awizo u mnie nie zostawił...

No dobra już nie zanudzam :P

Oto co dostałam:))




Widelczyki do przystawek:))

Widelczyki można kupić tu:
http://www.gobar.pl/index.php/jadalnia/grupa3/na-przystawki-i-przekski.html

mają dużo różnych fajnych rzeczy:)

20 komentarzy:

  1. wow sa swietne! sama bym takie chciała może się skuszę ;-))
    całe szczescie, że paczka się znalazła i nie zaginęła na dobre ;-)
    zapraszam do mnie i do wspólnej obserwacji, odwdzięczam ię
    buziaki :-*
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie te widelczyki :)
    Lubię takie gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne są te widelczyki ;)
    Ja również obserwuję :)
    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne <3 <3 <3
    Czego to ludzie nie wymyślą :)))
    Dzięki za odwiedzinki :****

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a listonosza nie skomentuję, też miałam takie przeboje...

      Usuń
    2. gdyby zostawił chociaż awizo to dałabym mu spokój ;)

      Usuń
  6. Jeeeej... Więc to są te widelczyki :D Świetne! :D Moja gratulacje ;) Swojego listonosza nie mam jak pogonić... Widziałem go tylko 2 razy, ale akurat wtedy nawet na 3 piętro wszedł to nie było sensu na niego narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://meskim-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również już obserwuję <3
    wpadnij na nową notkę!!
    buziaki ;-**
    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo wyglądają te widelczyki :)

    Kiedyś też miałam przeboje z listonoszem i pocztą. Listonoszowi nigdy nie chciało się wjeżdżać windą na 9 piętro i zostawiał mi awizo - nawet jak byłam w domu ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. pocieszne są te widelczyki :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)