TianDe maska odżywcza do rąk z placentą i kolagenem - recenzja

Witajcie Kochani:)
Przepraszam za nieobecność ale trochę się dzieje (niestety nie wszystko dobre) i brakowało czasu oraz weny
Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego kosmetyku od tianDe Opole :)




TianDe Łożyskowo-kolagenowa odżywcza maska do rąk

Opis produktu:
Maska skutecznie nawilża, liftinguje, tonizuje i ożywia skórę rąk. Poprawia jej kolor, szybko wygładza zmarszczki, zmiękcza, niweluje zaczerwienienia i podrażnienia, przyspiesza gojenie drobnych ran. Stymuluje pracę naczyń krwionośnych, pobudza system obronny skóry. Aktywne substancje maski wzmacniają paznokcie, chroniąc je przed rozdwajaniem i łamliwością. Zalecana jest dla każdego rodzaju skóry dla osób od 25 roku życia

Sposób użycia:
Maska składa się z dwóch części.
Etap nr1: Nakładamy maskę na wcześniej oczyszczoną skórę rąk na 15-20 minut. Następnie zdejmujemy maskę a resztki usuwamy za pomocą wody.
Etap nr 2: Po użyciu maski nakładamy niewielką ilość emulsji na skórę rąk.
Zalecany cykl -  1-2 razy w tygodniu. Cykl intensywny – codziennie w ciągu 8 dni.




Etap 1
Zacznę może od tego, że znowu takiego produktu używałam pierwszy raz :) Maseczka (w formie rękawiczek- czego nie wiedziałam wcześniej) znajduje się w poręcznej saszetce, w której oprócz rękawiczek znajduje się specjalny płyn. 

Nakładamy "rękawice" na umyte dłonie i zostawiamy na ok 15 minut. Usuwamy maseczkę a dłonie płuczemy delikatnie wodą by usunąć nadmiar płynu znajdującego się w rękawiczkach.


Etap 2
Następnie wyciskamy odpowiednią ilość emulsji z drugiej części saszetki i nakładamy na dłonie. Spójrzcie na te drobinki złote- co prawda dłonie się trochę (dosłownie odrobinę) błyszczą od nich ale w niczym to nie przeszkadza:) 

Maska dobrze nawilża dłonie, skóra staje się delikatna, gładka, odżywiona, bardziej sprężysta. U mnie sprawdziła się bardzo dobrze, także z czystym sumieniem mogę ją Wam polecić:)

Kupicie ją bezpośrednio u konsultanta:
https://www.facebook.com/tiandeopole?ref=stream

Cena: ok 12 zł


10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie gadżetowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tej jeszcze nie miałam okazji wypróbować

    ___________________
    ps, a u mnie? klasyka w modzie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę spróbować. Niestety takie uroki życia, że nie zawsze wszystko jest dobrze. Powoli trzeba starać się iść z podniesioną głową.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa sprawa, zawsze to jakaś odmiana od zwykłego kremu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę, ale uwielbiam takie maski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym spróbowała: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z taką maską do rąk , ale bardzo mnie zaciekawiła ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)