Nowa współpraca i przesyłka od Endtimestore

Witajcie:)

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z endtimestore, miałam do wyboru kilka produktów ale mój wybór padł na organiczny krem do rąk. Przesyłkę otrzymałam błyskawicznie (wysłana w środę a u mnie już była w czwartek) ale z racji tego, że nie było mnie w domu przesyłkę odebrałam wczoraj. Do tego bardzo przemiły kontakt- oby więcej było takich osób.


O firmie:

Jesteśmy społecznością podobnie myślących ludzi, którzy zdają sobie sprawę, że są celowo otruwani przez duże korporacje kontrolujące nasze życie od jedzenia, wody po leki. Podobnie jak kontrolują wszystkie główne środki przekazu. Nie wierzycie? Dowód jest tuż obok. Będziemy  to udowadniali wraz z rozwojem naszego sklepu, wtedy podejmiecie decyzję.  

Endtimestore jest naszą odpowiedzią. Sklep dla Ciebie i Twojej rodziny. Wszystkie nasze produkty zostały starannie wyselekcjonowane, aby zapewnić Wam najbardziej naturalną i bezpieczną odpowiedż na codzienne potrzeby. Mówiąc wprost, nie tylko są one lepsze dla Ciebie, one mają Cię naprawdę uratować.

 Naszą misją jest przełamać marketingowe kłamstwa wciskane nam przez duże koncerny farmaceutyczne i korporacyjne media i dawać Wam to, co najlepsze od organicznych i naturalnych producentów z Polski i świata. A także zaopatrzyć Was w narzędzia niezbędne, żeby przetrwać jakikolwiek kataklizm, jaki Was czeka w dzisiejszym niepewnym świecie. Leki ziołowe, lokalne nasiona, gadżety i filtry do wody chroniące przed niebezpieczeństwami na najwyższych sklepowych półkach. Dysponujemy również szeregiem informacyjnych DVD, książek i T-shirtów.



Sklep:
www.endtimestore.pl

Fb:
https://www.facebook.com/pages/Endtimestore/275681179292176
 Blog:
http://www.endtimestore.blogspot.com/


A to już moja przesyłka:)



Krem do rąk bogaty w wyciąg z gorysza (Imperatoria) - roślinę pochodzącą z Alp Szwajcarskich, znaną ze swoich niezwykłych właściwości leczenia i przeciwdziałania stanom zapalnym.



Czas na testy:))

8 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy ;) . Jestem bardzo ciekawa tego kremu , czekam na recenzję ! ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. No teraz pozostaje czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo podoba mi się już ta społeczność po samym opisie :D Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy-miłych testów życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i przyjemnego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)