tianDe Sól do ciała "Truskawkowy Koktail" 60g recenzja

Witam:)

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny kosmetyk od tianDe Opole. Czy sprawdził się tak dobrze jak poprzednie??



Sól morska bogata w mikro i makroelementy odżywia skórę i poprawia jej elastyczność. Ekstrakt z truskawek jest bogaty w polifenole, które mają mocne działanie antyutleniające, czyli neutralizują wolne rodniki. Przeznaczona dla każdego rodzaju skóry niezależnie od wieku.

Sposób użycia:

Sposób 1: Rozprowadzić niewielką ilość soli na zwilżoną skórę delikatnymi okrężnymi ruchami.

                    Czas stosowania jest nieograniczony, następnie spłukać  wodą.

Sposób 2: Jedno opakowanie soli rozpuścić w ciepłej wodzie. Brać kąpiel nie dłużej niż 20 minut.






Moja opinia:
Już kiedyś opisywałam wam tego typu produkt ale o zapachu oliwkowym, teraz czas na truskawkowy:)
Jak widzicie jest to produkt saszetkowy. Ja używałam go pod prysznicem czyli bardziej służył mi jako produkt solny peelingowy.
Produkt jak widać jest dość gęsty, bardzo ładnie pachnie świeżą truskawką, więc możemy cieszyć się pięknym owocowym zapachem podczas kąpieli.
Sól jest dość drobna ale to akurat dla mnie dobrze, ponieważ mam dość delikatną skórę i grubsze ziarenka mogłyby ją uszkodzić, a jeśli są mniejsze to równocześnie delikatniejsze. 
Dobrze myje, peelinguje zostawiając skórę gładszą, milszą w dotyku. 

Chętnie kiedyś (jeśli będę miała możliwość) wypróbuję tą sól w wariancie nr 2 czyli podczas kąpieli, ciekawa jestem efektu:)



Dostępne w różnych wariantach zapachowych:)

13 komentarzy:

  1. Idealny produkt w sam raz na sezon truskawkowy, który rozpoczął się w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktu ale wygląda zachęcająco i zapach bardzo kusi:) Na pewno zużyła bym go tak jak Ty czyli jako peeling do ciała pod prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo kurcze, jak zle ze nie mam wanny.. jest tyle ciekawych kosmetyków do kąpieli... Musi pachnieć obłędnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. o mój Boże, jak to musi pachnieć! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhm, truskawka. Musi pachnieć obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale bym zjadła xdd uwielbiam truskawki!!!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)