Eveline, Hydra Impact 360°, Energetyzujący lekki krem nawilżający na dzień, cera normalna i mieszana

Witajcie:)
Dzisiaj o kolejnym kosmetyku Eveline. 



Lekki krem, oparty na technologii Hydra Impact formula, wzbogacony koenzymem Q10, idealnie nawilża i przywraca skórze świeży, promienny wygląd. normalizuje wydzielanie sebum i przywraca równowag między przesuszonymi i i przetłuszczającymi się partiami twarzy. Skutecznie likwiduje niedoskonałości i zaczerwienienia, dzięki czemu ujednolica koloryt skóry. Składniki aktywne: Kwas Hialuronowy, Koenzym Q10, Masło Karite, Koktajl Witamin A+E+F. Produkt testowany dermatologicznie. 

Skład: Aqua/Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Ceteareth-20, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Betaine, Coco Caprylate, Polymethyl Methacrylate, Silica, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Lecithin, Carnitine, Ubiquinone, Panthenol,Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laureate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Allantoin, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum, Disodium EDTA, Limonene, Citral, Linalool, Geraniol, Hexyl Cinnamal.







Moja opinia:
Krem znajduje się w zakręcanym słoiczku, a ten został schowany do kartonika z miłą  dla oka grafiką i wszystkimi potrzebnymi informacjami na nim zawartymi. Słoiczek jest dodatkowo zabezpieczony sreberkiem, dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej do niego nie zaglądał.
Zapach kremu jest bardzo przyjemny, delikatny i orzeźwiający. Mnie on bardzo się spodobał, dlatego chętniej wzięłam się za testy (lubię jak kosmetyki ładnie pachną).
krem jest koloru białego i posiada bardzo fajną konsystencję.
łatwo się rozprowadza, szybko wchłania (za to ma u mnie duży plus, bo u mnie ciężko się kremy wchłaniają).
Dobrze nawilża, odżywia. Jak z matowieniem? niestety nic u siebie takiego nie zauważyłam, mimo, że kremu używam już ok 2 miesiące.
Co jeszcze ważne to to, że nie uczulił mnie i  nie podrażnił.



Cena ok 13zł


Znacie ten krem?

5 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)