Denko 01.01.2020

Hej.
Mamy kolejny miesiąc, więc czas rozliczyć się z poprzednim.
Zapraszam na zużycia stycznia :)
Tym razem trochę skromnie ale i tak się cieszę bo widać już efekty i więcej miejsca na półkach i nawet braki w niektórych kosmetykach (ostatnio dokupiłam krem pod oczy bo już żadnego nie miałam ale nie dokupiłam nic więcej zbędnego :) ).


1. Eveline Royal snail płyn micelarny- u mnie sprawdził się rewelacyjnie, do tego bardzo wydajny. Wrócę do niego na pewno, a nawet jestem ciekawa pozostałych produktów z tej serii.

2. Isana mini lakier do włosów- skusiłam się ze względu na pojemność i sprawdził się w miarę dobrze, kupiłam kolejne opakowanie, będzie w sam raz na wyjazdy ;)






3. Palette deluxe- dobrze pokrywa siwe włosy ale kolor wyszedł na pozostałych włosach nieco zbyt ciemny, mimo wszystko  penie kupię ponownie ze względu na pokrycie siwych :P

4. Dove szampon i odżywka w jednym- u mnie sprawdził się dobrze, do tego jest wydajny.
Kupię ponownie.


5. Avon naturals żel pod prysznic wanilia i migdał- zapach w miarę ok a poza tym zwykły przeciętniak, nic szczególnego.
Nie kupię ponownie

6. Isana żel pod prysznic- przyjemny zapach.
Może kupię ponownie


7. Luksja cotton milk&vitamins zapas mydła w płynie
Jeśli ktoś lubi, używa mydła w płynie to polecam.

8. Bielenda antycellulit- na szczęście (odpukać) nie mam problemu z cellulitem ale  mimo wszystko czasem lubię użyć tego typu produkt.
Ten ładnie pachnie, dobrze się wchłania, ujędrnia.


9. Rexona antyperspirant w sprayu- nawet daje radę ;)

10. Eveline tusz do rzęs mega max- praktycznie używam tylko tuszu do rzęs Eveline, chyba do tej pory nie trafiłam na taki, który bym nie polubiła :)

8 komentarzy:

  1. Mam Isanę :) Bardzo przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zużycia, lubię ten antyperspirant z Rexony. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziwo oprócz tuszu do rzęs z Eveline nic więcej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe denko! a ja o dziwo nie znam ni c;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam żel z Isany oraz mydło z Luksji obydwa lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon z odżywką w jednym? brzmi ciekawie :O

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)