Denko 02.2020

Hej.
Ostatnio mnie tu bardzo mało i szczerze to zastanawiam się poważnie czy nadal to ciągnąć.. może dam sobie jeszcze jedną szansę?
A tymczasem zapraszam na denko lutego, nie jest może duże ale już widzę efekty niekupowania kolejnych kosmetyków i niektórych zaczyna mi brakować :) czyli zamierzony efekt powoli osiągam :)


1. Cellabic krem przeciwtrądzikowy oraz serum do twarzy.
Powoli zabieram się za napisanie recenzji obu produktów.

2. Medaqua mgiełka do ciała ze srebrem- mam jeszcze jedno opakowanie, więc recenzja na pewno się pojawi:)





3. Joko puder- jak dla mnie ok, dobrze matuje, jest wydajny.

4. Avon Naturals krem do rąk o zapachu owoców leśnych- piękny zapach :) dobrze nawilża.

5. Avon Pur Blanca mgiełka- delikatny zapach.. nie wiem czy są jeszcze dostępne ale i tak raczej się nie skuszę ponownie.

6. Arashe Misam
pisałam o tym zapachu na insta


7. Isana chusteczki do demakijażu- słabo nawilżone ale nawet dobrze sobie poradziły u mnie :) w sam raz na delegacje czy inne wyjazdy.
Skuszę się ponownie:)

8. Carea patyczki higieniczne- są ok;)


9. Szamponetki Palette- w sam raz gdy chcemy szybko poprawić kolor włosów ale niestety na siwe włosy nie nadają się :(


I kilka próbek :)

5 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)