Odżywka spłukiwana do włosów zniszczonych cienkich bez objętości WAX Express- recenzja

Witajcie.
A dzisiaj czas na recenzję Odżywki spłukiwanej do włosów zniszczonych cienkich bez objętości WAX Express.


Odżywka spłukiwana do włosów zniszczonych cienkich bez objętości WAX Express
SKŁADNIKI: ALOES, HENNA

DZIAŁANIE: Odżywka przeznaczona do włosów zniszczonych, cienkich, bez objętości. Odżywia i nawilża włosy i skórę głowy. Wygładza włosy, nadaje im połysk i objętość bez obciążenia. Łagodzi podrażnienia skóry głowy. Reguluje wydzielanie sebum.

BADANIA APLIKACYJNE:

95% kobiet potwierdziło, że odżywka nie obciąża włosów.
95% testujących i fryzjerka potwierdziły, iż po użyciu odżywki, włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.
84% probantek i fryzjerka zaświadczyły o łatwiejszym rozczesywaniu i modelowaniu włosów po użyciu odżywki.
*Badania aplikacyjne wykonane na grupie 19 kobiet.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.

NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW, MIT, SLS.

BEZPIECZNY DLA SKÓRY GŁOWY.






Sposób użycia:


Skład:


Moja opinia:
Odżywka znajduje się w wygodnej, poręcznej plastikowej tubie o poj 250ml. Jest koloru błękitnego i posiada delikatny zapach, który ciężko mi określić ale nie jest drażniący a nawet chyba można powiedzieć, że jest przyjemny. Łatwo się rozprowadza, jest średnio wydajna przy moich dość długich włosach. Włosy łatwiej się rozczesują (co jest u mnie dużym plusem), wyglądają ładniej, są odżywione i nawilżone. Za plus uważam również, że ta odżywka wygładza nie obciążając włosów.
Ja osobiście jestem z niej zadowolona:)





Cena: ok. 20,50zł / 250ml





A jak się sprawdziła u Was?

2 komentarze:

  1. ja nie miałam okazji jej stosować, ale ogólnie polubiłam kosmetyki Wax. Może kiedyś się skuszę na tą odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię produkty tej marki;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)