FLUFFY TOWELS wosk Yankee Candle (zakupy) - recenzja

Witajcie:)
FLUFFY TOWELS
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeże pranie z nutą cytryny, jabłka oraz lawendy.

Kupicie go tu:

Cena: 7,00zł




O zapachu
Jest bardzo miękki i puszysty. W chwilę po zimnej kąpieli zapewnia ciepłe ukojenie, a wieczorami – sprawnie zastępujący wszystkie maskotki świata! Pachnący świeżością, chowający w sobie nuty wiatru i ciepłego słońca biały ręcznik swoim zapachem przywodzi na myśl czasy beztroskiego dzieciństwa. Opiekuje się nami troskliwie i odgania wszystkie zmartwienia. A do tego – inspiruje twórców Yankee Candle, którzy wzorując się na jego świeżości stworzyli wosk Fluffy Towels – fantastyczną kompozycję zawierającą w sobie nuty jabłka, lilii, lawendy i świeżych cytrusów.


Moja opinia:
Wosk o kolorze pięknej śnieżnobiałej bieli. Jak do tej pory jakoś tak najbardziej przypadły mi do gustu woski własnie białe (mają bardzo intensywny zapach) oraz zielone. Ale dzisiaj będzie o białym a dokładniej o zapachu Fluffy Towels:) No cóż.. zgadzam się w 100% z opisem:) Mnie ten zapach przypomina dzieciństwo (to było dość dawno temu) świeżo wypraną, czyściutką i wykrochmaloną pościel. Zapach jest dość intensywny ale na pewno nie przytłaczający. Mnie osobiście bardzo przypadł do gustu i będę do niego wracać:)


A tu cały asortyment Yankee Candle (a jest w czym wybierać):



A Wy o co nim sądzicie?

7 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)