Vis Plantis Helix Vital CareNawilżający balsam do ciała

Hej.
Dzisiaj przedstawię Wam pewien balsam do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka+ ekstrakt z zielonej herbaty.


Balsam nawilżający Vis Plantis Helix Vital Care firmy Elfa Pharm na bazie filtratu ze śluzu ślimaka Helix Aspersa. Zapewnia ukojenie skóry suchej, szorstkiej, łuszczącej się, wrażliwej, pozbawionej miękkości i elastyczności. Pobudza syntezę kolagenu i elastyny, poprawia gęstość skóry. Zawiera: pantenol, Hial-Na, ekstrakt z zielonej herbaty, masło shea, glicerynę, olej makadamia, witaminę E i kompozycję zapachową bez alergenów. Filtrat ze śluzu ślimaka: Pomaga szybko naprawić uszkodzenia skóry. Przy pozyskiwaniu filtratu o nazwie Poly-Helixan nie ginie żaden ślimak. Stosuje się metody nieprzynoszące ślimakom cierpienia.
0% parabenów, barwników, PEG.










Buteleczka z miłą dla oka grafiką, posiada wszelkie informacje jak np skład oraz wygodną w użyciu, niezawodną do samego końca pompkę.
Balsam jest w sam raz czyli ani nie za gęsty, ani nie za rzadki. 
Ławo się rozprowadza. Pachnie rewelacyjnie herbatą, dla mnie bomba :)
Szybko się wchłania a na skórze nie pozostawia tłustej ani lepkiej warstwy (same plusy jak dla mnie).
Jest wydajny.
Dobrze nawilża.
Cena też na plus bo ok 12zł 400ml :)
Polubiłam go :)


7 komentarzy:

  1. Wydaje się interesujący, marki nie miałam okazji poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej marki lubię kosmetyki do dłoni :) Super, ze balsam się u Ciebie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej marki bardzo lubię serum ślimakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z vis plantis miałam już wiele kosmetyków, ale do ciała jeszcze chyba nic ;p

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)