Denko kwiecień 2019


Hej.
Czas na rozliczenie kwietnia.
Jak dla mnie to udało się sporo zużyć z czego jestem zadowolona bo prawdopodobnie za jakiś czas czeka mnie przeprowadzka, więc czym mniej rzeczy do zabrania, tym lepiej ;)
Grunt, to nie kupować kolejnych kosmetyków, bo w zeszłym miesiącu niestety zaszalałam sporo i nie wiem kiedy to wszystko zużyję :P


1. Płatki Bebeauty- nie pierwsze i nie ostatnie opakowanie ;) Jak dla mnie są ok.

2. Isana puder w kompakcie- również nie było to moje pierwsze i pewnie kupię kolejne opakowanie :) dobrze matuje, jak dla mnie jest wystarczająco dobry.

3. Domol odświeżacz powietrza- mnie zapach bardzo się podoba i pewnie skuszę się ponownie:)

4. Ducray szampon stymulujący DUCRAY ANAPHASE SZAMPON 200ML
recenzja





5. Oriflame Pianka pod prysznic Swedish Spa Ocean Foam shower gel
recenzja

6. Luxury perfumes- zapach dość przyjemny ale niestety bardzo nietrwały.

7. Eveline, SPA! Professional, Intensywnie ujędrniający peeling do ciała `Kawa`
recenzja




8. Alouette chusteczki nawilżane- dość małe i cienkie ale dobrze nawilżone, miałam mieszane uczucia ale jednak je polubiłam ;)


9. Eveline zabieg do stóp (znowu kawa!)- bardzo przyjemna sprawa, muszę częściej korzystać z takich zabiegów :)

10. CIen sól do kąpieliwanilia-pistacja- bardzo przyjemny, relaksujący zapach, sól dość szybko i łatwo się rozpuszcza. Jestem na TAK


11. Oriflame krem do twarzy
pisałam o nim tu

12. Dove antyperspirant- lubię produkty Dove ale niestety antyperspirant się zupełnie u mnie nie sprawdził :( szkoda

13. Delia tusz do rzęs- rewelacja !



14. Isana płyn do kąpieli- kolejne i nie ostatnie opakowanie :)

15. Antyperspirant bebeauty- zapach ok ale nic poza tym.

16. Jadwiga peeling enzymatyczny- całkiem ok, tyle że mało używałam i się przeterminował :(

17. I szamponetka od Joanny- kolejna i nie ostatnia.

Koniec :)

7 komentarzy:

  1. Waciki z Biedronki najlepsze :)
    Świetne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No w sumie w porównaniu z tym ile kupiłam w zeszłym miesiącu to zużycia to nic :D

      Usuń
  3. Alouette te chusteczki są normalnie w Rossmannach dostępne w tych plastikowych opakowaniach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko płatki bebauty i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)