Oriflame Pianka pod prysznic Swedish Spa Ocean Foam shower gel


Hej.

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który chyba jeszcze nie gościł na moim blogu. Produkt do mycia ciała, a mianowicie będzie to pianka pod prysznic.

Kiedyś używałam pianki pod prysznic innej (bardzo znanej i drogiej firmy, wtedy jeszcze niedostępnej w Polsce) ale jakoś nie przypadła mi do gustu (no może poza cudownym zapachem, jaki posiada).
Czy po użyciu tej, którą opiszę dzisiaj, przekonałam się do pianek pod prysznic??
Przeczytajcie:)




Luksusowy, pieszczący zmysły żel pod prysznic, który w kontakcie z wodą zmienia się w bogatą piankę. Wodno-kwiatowy zapach pomaga zrelaksować ciało i umysł. Czerwone algi Corallina Officinalis nawilżają i rewitalizują skórę, olejki ze słodkich migdałów i rzepaku mają działanie odżywcze i zmiękczające, a olejek eteryczny z bergamotki koi i odświeża.






Opakowanie bardzo wygodne w użyciu. Wygodnie się trzyma, a produkt wydobywa się w odpowiedniej ilości, tyle ile chcemy, chociaż gdy naciśniemy zbyt mocno, może wydobyć się nieco więcej produktu niż byśmy chcieli ;)
Jest to żel-pianka, czyli żel, który zamienia się w piankę (bardzo szybko rośnie i zamienia się w puszystą piankę)- lubię takie produkty.
Pianka posiada bardzo przyjemny, orzeźwiający zapach, bardzo dobrze się pieni, łatwo się rozprowadza na skórze i jest bardzo wydajna.
Dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie wysusza skóry, łatwo się spłukuje.
Skóra jest odświeżona, ładnie pachnie.

Ja jestem zachwycona :)






5 komentarzy:

  1. Do tej pory piankę do mycia ciała miałam tylko z Isany i miło ją wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę na tą piankę bo zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten produkt w katalogu, ma piękny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę już czytałam o tej piance, ale jeszcze mnie nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żelu w postaci pianki, ale bardzo lubię taką konsystencję w innych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)