Equalan Pharma, GlySkinCare, Facial Mist (Tonik do twarzy) hit?? no cóż..

Hej.
Nie wyobrażam sobie pielęgnacji cery bez używania toniku. Dzisiaj zapraszam na kilka słów właśnie o jednym z toników.
Jak się sprawdził?
Przeczytajcie:)



Equalan Pharma tonik do twarzy GlySkinCare przeznaczony jest dla wszystkich typów cery. Zalecany do stosowania rano i wieczorem. Formuła oczyszcza, odświeża oraz przywraca naturalne pH skóry. Skład nie zawiera kompozycji zapachowych. Equalan Pharma tonik do twarzy GlySkinCare został umieszczony w poręcznej butelce z atomizerem. Przebadany dermatologicznie. pH 2,5.





Moja opinia:
Jak widzicie opakowanie wygodne, poręczne. Produkt łatwo się rozprowadza. Co mówi producent? M.in. to, że tonik jest bezzapachowy.. absolutnie się z tym nie zgadzam. Produkt ma okropny, duszący zapach, czasem trudny do wytrzymania był dla mojego wrażliwego nochala.. do tego stopnia, że robiłam kilka podejść do używania tego toniku, zanim się w końcu do niego przekonałam (chciałam zobaczyć jak będzie działał).
Działanie na szczęście było ok.
Tonik świetnie orzeźwiał, odżywiał cerę, nie pozostawiał lepkiej warstwy, nie uczulił mnie na szczęście ani nie podrażnił. Cera jest delikatna i miła w dotyku.
Wydajny.

Mam mieszane uczucia. Zapach jak dla mnie koszmar ale działanie jak najbardziej na plus.




3 komentarze:

  1. Miałam go. Dla mnie był tragiczny ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od toników nie wymagam wiele, ale wolałabym postawić na coś co wiązałoby się z miłymi odczuciami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie on na szczęście nie kusi bo lubię ładne zapachy :( i mimo, że dobrze działa to się nie skuszę :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)