Sanotint GOLDEN CHESTNUT 05 Classic farba do włosów


Hej.
Dzisiaj przedstawię Wam kolejny produkt Sanotint, tym razem kolejna farba w odcieniach brązu.
Zapraszam :)
Odżywcza, trwała, naturalna farba w kolorze GOLDEN CHESTNUT 05 Classic Sanotint. Piękny połysk i naturalnie wyglądający ciepły,szatynowy, ciemny brąz. Efekt zależny jest koloru wyjściowego.







Moja opinia:
Jako, że nie należę już do osób najmłodszych itp mam już siwe włosy, które ciężko jest pokryć tak, by kolor na nich był identyczny jak na pozostałej części włosów (zazwyczaj wychodzi jaśniejszy lub w odcieniach rudawych- co nie jest zbyt ładne), jak było w przypadku farby Sanotint?



Farbę i emulsję utrwalającą kolor musimy rozmieszać w miseczce.
Jest to czynność prosta i nie powinna sprawić nikomu problemu, składniki łączą się ze sobą łatwo i równomiernie.



Mieszankę nakładamy najpierw na odrosty, następnie po upływie zalecanego czasu nakładamy na resztę włosów.
Mieszanka ma bardzo przyjemną konsystencję- nie jest za rzadka ani zbyt gęsta, łatwo się rozprowadza i nie spływa z włosów, co ważne to to, że dość łatwo się ją zmywa ze skóry jeśli niechcący się ubrudzimy. 
Następnie spłukujemy i nakładamy odżywkę.

A jak efekty?
Jestem bardzo  zadowolona, farba równomiernie pokryła całe włosy, łącznie z siwymi (nie wyszedł na nich tak bardzo niechciany odcień dla mnie rudawy, więc jestem szczęśliwa). Włosy były miękkie, lśniące i miłe w dotyku.
Farba wypłukiwała się równomiernie, więc nie było problemu z różnicą w kolorze włosów zarówno przy głowie, jak i na pozostałej części.


przed







Po





Niestety mój obecny aparat nie uchwycił zbyt ładnie koloru ale na żywo kolor jest o wiele ładniejszy, i wygląda bardzo naturalnie.


3 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)