Luxury Paris, Argan Oil, aksamitny balsam do ciała z drobinkami złota

Witajcie.
 Oj dzieje się ostatnio u mnie... i to niekoniecznie dobrze ;)
Ale nie będę narzekać i pędzę już do Was z recenzją:)


Ekskluzywny balsam do ciała doskonale odżywia skórę i natychmiast zapewnia głęboki poziom nawilżenia. Formuła oparta na skoncentrowanych, silnie regenerujących składnikach aktywnych intensywnie pielęgnuje i zapewnia skórze długotrwałe uczucie komfortu. Natychmiast po aplikacji skóra staje się jędrna, elastyczna i aksamitnie gładka w dotyku a zawarte w balsamie drobinki złota delikatnie ją rozświetlają.

Hydratation et Brillance Systeme™ - rewolucyjna technologia pozwalająca zachować długotrwały poziom nawilżenia do 24h i ułatwiająca wnikanie składników odżywczych w głąb skóry.
Argan Revital Complex™ doskonale pielęgnuje skórę dostarczająca jej niezbędnych substancji odżywczych. Zawartość intensywnie regenerujących olejków, kwasów tłuszczowych i witamin sprawi, że skóra odzyskuje pożądaną elastyczność i atrakcyjny wygląd.

Innowacyjna formuła zawiera: olejek arganowy, olejek makadamia, masło shea, kwas hialuronowy, urea, Centella Asiatica, algi laminaria, witaminę E.





Moja opinia:
Produkt znajduje się w sporej buteleczce ale posiada bardzo wygodną w użyciu pompkę, dzięki której wydostaje się odpowiednia ilość produktu.
Balsam ma bardzo przyjemny, słodki zapach.
łatwo się rozprowadza, szybko wchłania, nie pozostawia na skórze tłustej ani lepkiej warstwy. Co pozostawia na skórze? piekny, złoty kolor- oczywiście jeśli ktoś lubi takie "bajery", ja niestety nie jestem zwolenniczką złotej skóry, dlatego raczej się nie skuszę na ten produkt ponownie, ale jeśli ktoś lubi to polecam.
A jak z nawilżeniem? jest ale delikatne. Balsam jest wydajny i pozostawia na skórze zapach jeszcze dość długo.



Znacie ten balsam? lubicie balsamy z drobinkami złota?

2 komentarze:

  1. Miałam jakieś inne mazidło tej marki, ale było przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam jedynie odżywkę do włosów z drobinkami złota, ale balsamów nie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)