NOWOŚCI :) zakupy, współpraca itd itp


Hej.
Dawno nie było takiego postu ale to nie znaczy, że nic nowego się u mnie nie pojawia, co prawda zakupy ograniczam do minimum ale zawsze coś nowego mnie skusi ;) na bieżąco możecie mnie śledzić na INSTAGRAMIE (zapraszam do obserwowania).

Nie przedłużając:












Na promocji w Rossmannie skusiłam się tylko na te żele, które mnie kusiły od jakiegoś czasu i antyperspiranty, za wszystko zapłaciłam niecałe 25zł



Coś Was zaciekawiło??

Część rzeczy jest już w użyciu i na pewno jakieś recenzje się pojawią :)

14 komentarzy:

  1. Perceive bardzo lubię, ale tej nowej wersji nie znam niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szampon oczyszczający i witaminowe olejki z Bielendy mega mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło wspominam żel Ziaji :) Teraz mam tonik z tej serii, ale nie zrobił aż tak dobrego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy :) już patrzę na instagrama i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kosmetyki:)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liście Manuka - uwielbiam całą serię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te płatki z Lidla :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania :) ja jak zawsze oko zawiesiłam na perfumy :) jestem uzależnina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten żel z Ziaji i kompletnie się u mnie nie sprawdził... Za to reszty produktów jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)