Krem do Rąk Indigo?? Matrioshka

Hej.
Z czym kojarzy Wam się firma Indigo? Pewnie głównie z produktami do paznokci, mnie jeszcze do niedawna (do ostatniego spotkania w Opolu) właśnie firma ta kojarzyła mi się z produktami do paznokci. Dzięki przedstawicielce firmy na spotkaniu blogerek miałyśmy okazję poznać m.in. kosmetyki do pielęgnacji jak balsam i krem do rąk o którym właśnie dzisiaj napiszę.





Od producenta:
Matrioshka Krem do Rąk
Delikatny i świeży zapach kremu do rąk Matrioshka to idealne rozwiązanie dla kobiet, które cenią sobie słodkie ale jednocześnie subtelne zapachy na swych dłoniach.
Spraw sobie małą przyjemność, każdego dnia z odżywczymi kremami do rąk od Indigo 

Pojemność: 30 ml






Moja opinia:
Krem znajduje się w małym, bezbarwnym opakowaniu z wygodną w użyciu pompką. Fajne jest tego typu i wielkości opakowanie bo zmieści się nawet do malutkiej torebki i możemy kosmetyk mieć zawsze przy sobie.
Opakowanie jest w kształcie rybki (bynajmniej mnie ono przypomina rybkę).
Pompka działa bez zarzutu, nie zacina się i wydobywa odpowiednią ilość produktu.
Krem jest koloru białego, nie za gęsty i nie za rzadki. Posiada dość intensywny ale przyjemny kwiatowy zapach.
Krem Matrioshka łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie pozostawiając na dłoniach tłustej ani lepkiej warstwy, a zapach kremu zostaje z nami na długo.


Cena 15zł

17 komentarzy:

  1. Z chęcią bym uzupełniła nim swoją torebkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ale jeszcze nie zdarzyłam sprawdzić jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo chętnie bym wypróbowała na własnej skórze, strasznie jestem ciekawa produktów indigo ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, i jak na razie mogę powiedzieć, że jest on mocno perfumowany . Podobnie jak inne kosmetyki do ciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię go używać do wykończenia manicure hybrydowego, aby nawilżyć i zapachnić dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym zobaczyła je na półce pomyślała bym,że to dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie znałam w ogóle marki. Opakowanie takie dla księżniczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go, ale jeszcze leży w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny! Opakowanie rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten krem, ale na razie czeka na testy ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny, lubię takie kremiki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem jest po prostu uroczy, jeśli chodzi o opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt,ale opakowanie to ma przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)