VIDA SHOCK - SZAMPON Z KERATYNĄ

Witajcie.
Na spotkaniu w Sosnowcu dostałyśmy kilka upominków od

Szczerze powiem, że pierwszy raz miałam styczność z tą firmą, a jako, że lubię poznawać nowe rzeczy i firmy chętnie wzięłam się za testowanie.


Regenerujący szampon do włosów z keratyną do częstego stosowania

Intensywnie regenerujący szampon z keratyną. Polecany szczególnie do włosów łamliwych, rozdwajających się oraz uszkodzonych zabiegami stylizacji i farbowania, potrzebujących intensywnej regeneracji. Zawartość keratyny i roślinnych protein pozyskiwanych z soi wzmacnia włosy oraz chroni je przed dalszymi uszkodzeniami. Już po kilkukrotnym użyciu szamponu włosy są mocniejsze, bardziej elastyczne i łatwiej się rozczesują. Fryzura nabiera blasku i objętości. Im bardziej zniszczone włosy, tym bardziej spektakularne efekty terapii przy użyciu szamponu keratynowego.
Pojemność 550 ml
Sposób użycia: niewielką ilość szamponu nanieść na wilgotne włosy i masować, aż do wytworzenia piany. Spłukać i następnie powtórzyć aplikację, pozostawiając tym razem szampon na włosach przez 1 minutę. Spłukać dokładnie. Do użytku profesjonalnego.








Moja opinia:
Szampon znajduje się w bardzo poręcznej butelce o poj 550ml.
Szampon jest koloru delikatnie pomarańczowego i o pięknym zapachu owocowym, cytrusowym (uwielbiam ten zapach). Konsystencja szamponu jest dość rzadka ale dla mnie jak najbardziej odpowiednia. Dobrze się pieni. Mimo codziennego stosowania, jest wydajny (używam go już ponad miesiąc).
U mnie plącze włosy (zresztą jak każdy szampon- tu jeszcze nie jest źle, inne potrafią plątać o wiele bardziej) dlatego nie obędzie się bez odzywki. 
A jak efekty? szampon ten dobrze myje włosy, odświeża, faktycznie lepiej się rozczesują i zauważyłam, że są mocniejsze, lepiej się układają, są błyszczące.




5 komentarzy:

  1. Szata graficzna na opakowaniu kojarzy mi się z paskudną chemią gospodarczą. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa tego szamponu, bo ich ampułki niespecjalnie zachwycają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz i ja słyszę o tej marce...ale zapach na pewno super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, szata graficzna nie przyciąga, ale skoro działa ;))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)