Verona Laboratories, Natural Line SPA, Goat`s Milk & Vanilla, Krem do twarzy i ciała (zakupy)- recenzja

Witajcie.

Po skończeniu mleczka LPM miałam rozpocząć kolejne z francuskich ale przypomniałam sobie, że jeszcze mam ten krem i w dodatku już otwarty, więc czas go wykorzystać:)

Krem Natural Line SPA doskonale pielęgnuje skórę Twojej twarzy i ciała. Dzięki wyciągowi z roślin oraz zawartości D pantenolu intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje naskórek. Lekka konsystencja kremu sprawia, że jest doskonale wchłaniany przez skórę. Pozostawia przyjemny i intensywny zapach. Dostępny w kilku kompozycjach zapachowych.



Moja opinia:
Krem możemy używać zarówno do twarzy, jak i do reszty ciała:) ponieważ do twarzy mam inne ciekawe produkty, tego używałam do reszty ciała.
Opakowanie to bardzo miły dla oka "słoiczek" zakręcany o poj. 175 ml.  Praktycznie posiada podwójne zamknięcie- główne denko a pod spodem jeszcze jedno bezbarwne z wygodnym do otwarcia uchwytem. 
Konsystencja kremu jest bardzo fajna, dość gęsta ale bardzo fajnie się rozprowadza, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki (za te 2 zalety ogromny plus). Zapach bardzo przyjemny, waniliowy (uwielbiam). Nadaje się jak najbardziej do codziennego stosowania.
Skóra staje się gładsza, dobrze nawilżona.Nie podrażnił mnie ani nie uczulił. Wydajny.  Jak na produkt o tak niskiej cenie u mnie sprawdził się bardzo dobrze:) 



skład:



Cena: ja zapłaciłam ok 5zł w promocji


Znacie ten produkt??

6 komentarzy:

  1. Lubię taką treściwą konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiscie cena baardzo przystepna:) fajnie ze sie sprawdzil. Nie znam go ale jesli na niego wpadne podejrzewam ze go kupie:) pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. sam zapach już mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mango i papaję,jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)