NEUTRAL Płyn do mycia rąk oraz Antyperspirant roll - on - recenzja

Witajcie.
Dzisiaj przedstawię Wam kolejne produkty NEUTRAL.



Na początek Płyn do mycia rąk

Delikatny płyn do mycia rąk Neutral stworzony z myślą o higienie i pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do alergii. Pozwala zachować równowagę nawilżenia skóry, przywracając jej miękkość i elastyczność. Nie zawiera barwników, ani kompozycji zapachowej i posiada neutralny poziom pH. W jego formule wykorzystywana jest minimalna ilość składników, dzięki czemu zminimalizowano ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych skóry. Wyposażony w wygodny dozownik ułatwiający aplikację kosmetyku.
Kosmetyk został przetestowany i zatwierdzony dermatologicznie. 



Moja opinia:
Płyn o konsystencji praktycznie żelu (bezbarwnego) znajduje się w opakowaniu z wygodną w użyciu pompką. Dość dobrze się pieni, fajnie, delikatnie i dobrze myje. Nie uczula, ani nie podrażnia, jest w sam raz dla osób ze skórą wrażliwą. Mnie bardzo przypadł do gustu:)


skład:

Cena ok 12zł/ 300ml
Rossmann



Antyperspirant roll - on
Delikatny antyperspirant w kulce, zapewnia skuteczną ochronę przed poceniem i świeżość przez cały dzień. Antyperspirant ma neutralny dla skóry poziom pH, dzięki czemu nie zaburza jej naturalnego funkcjonowania i nie zawiera substancji zapachowych. Został przetestowany i zatwierdzony dermatologicznie. Jest polecany dla wszystkich osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. 24-godzinny efekt. Zawiera glicerynę. 




Moja opinia:
Antyperspirant w formie typowej kulki- lubię tego typu rozwiązanie. Nie podrażnia, nie uczula. Niestety ja mam spore problemy z potliwością i niestety u mnie się nie sprawdził- zresztą praktycznie nic się nie sprawdza.


Cena: w promocji widziałam za 9,99 zł

17 komentarzy:

  1. Chciałam je wypróbować, ale już mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście nie mam problemów z potliwością i u mnie zwykła rexona daje czadu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Mam to samo z antyperspirantami. Dlatego muszę korzystać z antyperspirantów w stylu Etiaxil itp. Dopiero te się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etiaxil nie do końca czasami daje radę ale na razie jest chyba najlepszy z tego co miałam;)

      Usuń
  4. To skusiła bym się tylko na żel do rąk ;) tez mam problemy z potliwością :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam problemy z potliwościa, u mnie daje radę tylko bloker Ziaji, a na co dzień Ziaja sensitiv :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z antyperspirantów blokerów stosuję Medispirant albo Etiaxil. Muszę poszukać tego Neutrala:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam swój ulubiony Vichy, on się zawsze sprawdza, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kulkę podarowałam mamie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by się przydał ten płyn do mycia rąk- jak mam dużo sprzątania i często myję dłonie to ojj lubią się przesuszyć od jakiegoś kiepskiego mydła :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam różowej kulki z adidasa, albo z garniera, też różowej. Też niektóre kosmetyki nie dają rady u mnie, a te akurat tak :)
    Chętnie bym wypróbowała ten żel do mycia rąk :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)