Zapraszam na herbatę:) Sirocco tea cz. 3 - recenzja

Witajcie:)
Dzisiaj recenzja już ostatnich herbat Sirocco Tea.
Dzisiaj zaprezentuję Wam:
- Rooibos Tangerine
- Jasmine Dragon Pearls
- Gentle Blue
- Black Vanilla
- Japanese Sencha

ROOIBOS TANGERINE- Herbata ziołowa
Wspaniały rooibos ekologicznie uprawiany w rejonie gór Cederberg w Południowej Afryce
– świetnie przyswajalny, owocowy, bez kofeiny. Delikatna nuta mandarynki dopełnia
niepowtarzalności tej mieszanki.
Skład: rooibos*, hibiskus*, naturalny aromat, kwiat nagietka*




Moja opinia:
Herbata ta posiada bardzo fajny, przyjemny i delikatny aromat i smak cytrusowy. bardzo fajnym dodatkiem są właśnie tego typu owoce/ smaki w herbacie rooibos, ja osobiście lubię taką herbatę, chociaż wiem, że nie każdemu ona smakuje. Mnie ten wariant przypadł jak najbardziej do gustu:)



JASMINE DRAGON PEARLS- Herbata zielona o aromacie jaśminowym
Z największą troską rolowane ręcznie perełki z zielonej herbaty, wzbogacone zapachem delikatnych kwiatów jaśminu. Eleganckie przeżycie dla zmysłów.
Skład: zielona herbata*


Moja opinia:
Zacznę może od tego, że bardzo lubię herbaty zielone a zwłaszcza te z dodatkiem jaśminu, więc z największą przyjemnością wypróbowałam i tą:) I co? Zakochałam się w niej:) Posiada łagodny, delikatny i bardzo przyjemny zapach jaśminu oraz delikatny smak bez goryczki:) Uwielbiam, uwielbiam:))




GENTLE BLUE- Herbata czarna Earl Grey
Szlachetna klasyczna czarna herbata, zachwycająca nutą cytrynowej świeżości, którą zawdzięcza ekologicznie uprawianej bergamotce.
Skład: czarna herbata*, kwiat bergamotki*, naturalny aromat


Moja opinia:
Herbata czarna earl grey- kto lubi, ten zna mniej więcej ten smak i zapach.Dość mocna herbata o pięknym zapachu. jeśli ją będziemy zaparzać dłużej będzie wyczuwalna lekka goryczka. Ja osobiście również herbaty earl grey bardzo lubię, więc i ta bardzo mi przypadła do gustu:)




BLACK VANILLA- Herbata czarna z wanilią
Wyselekcjonowana czarna herbata i legendarna Pu-erh tworzą aromatyczną bazę dla niezwykłych doznań. Niezrównany bukiet szlachetnej wanilii Bourbon perfekcyjnie harmonizuje z charakterem herbaty Yunan.
Skład: czarna herbata*, kawałki wanilii Bourbon*, naturalny aromat, proszek waniliowy*


Moja opinia:
Czarna herbata z dodatkiem wanilii. Lubię zapach i smak waniliowy:) Dość mocna herbata (wolę słabsze, dlatego zaparzam krócej), tuż po zalaniu wodą wydobywa się cudowny aromat . Pierwsza moja myśl po spróbowaniu była "ale pyszna". Jest delikatna. Jak najbardziej jestem za :)) mogłabym ją pić codziennie.




JAPANESE SENCHA- Herbata zielona
Tradycyjna zielona herbata z Japonii, pochodząca z certyfikowanych upraw ekologicznych, która dzięki swojemu pełnemu i cierpkiemu aromatowi jest nadzwyczaj ceniona w swojej ojczyźnie.
Skład: zielona herbata*


Moja opinia:
I ostatnia już herbata. No cóż .. zielona herbata, delikatna w smaku. Mnie posmakowała ale jednak wolę herbaty z jakimś dodatkiem dla urozmaicenia smaku:)




Podsumowanie: 
Tu znajdziecie pozostałe recenzje:


Większość herbat bardzo przypadła mi do gustu, nawet miętowa, której do tej pory jakoś nie trawiłam ale wiecie jak ja uwielbiam różnego rodzaju herbaty. Te zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie i chętnie do nich powrócę. Cudowny aromat, wspaniały smak i przede wszystkim, tym co znajduje się w torebkach- nie są to śmieci tylko całe liście, dodatki itp. Bardzo mile by były widziane również na prezent np urodzinowy (niestety jest już tydzień po urodzinach) jak również na wiele innych okazji, których przecież nie brakuje:)



4 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)