Szampon do codziennej pielęgnacji do włosów cienkich bez objętości WAX Daily - recenzja

Witajcie.
Nadszedł czas na recenzję kolejnych produktów od http://www.pilomax.pl/
Dzisiaj przedstawię Wam Szampon do codziennej pielęgnacji do włosów cienkich bez objętości WAX Daily

Szampon do codziennej pielęgnacji do włosów cienkich bez objętości WAX Daily
SKŁADNIKI: KASZTANOWIEC, POKRZYWA, PANTENOL, KOLAGEN MORSKI

DZIAŁANIE: Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie. Nadaje gładkość, objętość i połysk włosom, nie obciążą włosów i odżywia skórę głowy.

PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.

NIE ZAWIERA PARABENÓW, SILIKONÓW I SLS.

BEZPIECZNY DLA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY.


Skład:


Sposób użycia:


Moja opinia:
Szampon znajduje się w plastikowej poręcznej i wygodnej butelce, zamykanej na "klik". Jak widać na zdjęciu w otwarciu znajduje się mały otwór przez który wydobywamy tyle szamponu ile nam potrzeba. Niestety jak dla mnie otwór jest zbyt mały i jeśli potrzebuję większą ilość szamponu to trochę to trwa zanim się go wydobędzie ale z drugiej strony taki otwór to plus, bo przynajmniej nie rozlejemy niechcący szamponu a co za tym idzie nie zmarnujemy go niepotrzebnie. Szampon jest bezbarwny i posiada bardzo ładny i przyjemny delikatny zapach:) A jak z działaniem? No cóż... Oczywiście dobrze myje, jest łagodny ale niestety plącze mi trochę włosy (pytanie co mi ich nie plącze?), także dla mnie konieczne jest jeszcze użycie odżywki (o niej w innym poście już niedługo). Co jest dla mnie ważne a zapomniałam w poprzedniej recenzji szamponu http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/09/pilomax-szampon-codzienny-do.html opakowanie tych szamponów jest wygodne w trzymaniu itp ale tak jak wspomniałam o tym wydobyciu go przez ten otwór, jeszcze gorzej jest gdy szampon się kończy, opakowanie jest dość twarde i ciężko mi jest wydobywać końcówkę szamponu. Czy zauważyłam zwiększoną objętość włosów? Odrobinę.





A co Wy o nim sądzicie? 

12 komentarzy:

  1. Z tej firmy lubię i preferuję jedynie odżywki. Szamponom mówię stanowcze nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skład chyba na plus. Włosy nie będą świeciły w ciemności :) Szkoda, że nie do końca się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale mam już jeden, z którym mam problem przy wydobywaniu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze nie dodaje wiekszej objetosci wlosom a tylko troche.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory jeszcze nic nie miałam z tej firmy .

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)