OLEJ KOKOSOWY, RAFINOWANY, TŁOCZONY NA ZIMNO CosmoSPA - recenzja

Witajcie:)
Dzisiaj recenzja Oleju kokosowego od CosmoSPA. Jest to już niestety ostatni produkt jaki otrzymałam i wypróbowałam dzięki uprzejmości tej firmy.

Pure Organic Coconut Oil

Naturalny Olej Kokosowy
Tłoczony na zimno

Do ciała i włosów

Działanie oleju :
Olej kokosowy to cenny dar natury. Posiada głębokie właściwości nawilżające. Wspomaga gojenie się ran, hamuje pojawianie się plam na skórze,
działa łagodząco przy chorobach skóry (egzemy, łuszczycy), spowalnia starzenie i opóźnia powstawanie zmarszczek, odżywia i wygładza skórę.
Jako jedyny olej chroni włosy przed utratą protein, dzięki swej specyficznej budowie olej kokosowy jest w stanie wniknąć w strukturę włosa
i dokładnie go nawilżyć, dzięki czemu włosy stają się miękkie, lśniące i mocne.
Stosowany na skórę głowy wzmacnia cebulki, zapobiegając wypadaniu włosów. Zwiększa ukrwienie skóry i pomaga w walce z łupieżem.

Sposób użycia :
na ciało i twarz
Po kąpieli na wysuszone lub lekko wilgotne ciało wmasować olej . Czynność powtarzać codziennie na wieczór.
na włosy
Wmasować delikatnie olejek w skórę głowy oraz nałożyć go na całą długość włosów od cebulek aż po końce.
Pozostawić na minimum 2 godziny, w celu osiągnięcia lepszego rezultatu zostawić na całą noc. Po zabiegu włosy umyć szamponem.
Waga : 100  ml
Najlepiej zużyć przed końcem : 30.09.2014
INCI : Pure Organic Coconut Oil Raffinato
NIE POSIADA KONSERWANTÓW ANI INNYCH DODATKÓW

POCHODZENIE : WŁOCHY



Używałam do włosów.
Olej koloru białego (jeśli jest gęsty,po rozpuszczeniu jest bezbarwny) o delikatnym zapachu. Osobiście radzę przechowywać go w chłodniejszym miejscu, ponieważ przez nieuwagę u mnie stał chwilę w dość ciepłym miejscu, roztopił się- czego nie zauważyłam i część została wylana przy odkręcaniu opakowania (na szczęście niewiele się wylało). Olejek należy wmasować w skórę głowy oraz nałożyć na całą długość włosów. Pozostawić na co najmniej 2 godziny (u mnie na ogół były to ok 3 godziny), po tym czasie włosy umyć szamponem. Czy zahamował wypadanie włosów? nie zauważyłam ale możliwe, że po prostu go za krótko używałam. Nawilża włosy, są bardziej błyszczące, nie obciąża ich, mniej się puszą. Myślę, że jeszcze wypróbuję ten produkt, tylko stosując dłuższy czas i wtedy zobaczę rezultaty:)

Kupicie tu:
http://cosmospa.com.pl/pl/115-naturalny-olej-kokosowy-rafinowany-tloczony-na-zimno-100-ml.html
Cena: 6.99 zł

16 komentarzy:

  1. Kokosowego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zbytnio nie lubię tłustych kosmetyków, ale wydaje się fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jak się mniej puszą, to duży plus:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam olej kokosowy :D Ten zapach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie lubię wszystko co kokosowe:D chociaż z kosmetyków to chyba na razie miałam tylko ten olej..

      Usuń
  6. Używałam kiedyś oleju kokosowego właśnie do włosów i byłam zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na krótką notkę z relacją z koncertu Piersi ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś Marika miała taki olej kokosowy i próbowała używać i do włosów i do ciała. Nie była nim jakoś zachwycona i dostała go moja mama. Tutaj opinia zmienia się o 180 stopi :) Tak więc zależy też i od skóry, włosów i upodobań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak mówisz Pawle:) ja miałam niedawno kosmetyki do włosów, które wszyscy zachwalają a mnie niestety tylko zaszkodził... tak samo jest z pewną rzeczą wychwalają pod niebiosa a u mnie się nie sprawdziła- zresztą może będzie o tym post ;)

      Usuń
  9. Jeszcze nie miałam przyjemności z olejem kokosowym, ale słyszałam same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimą mnie nie wystarcza, ale na lato jest super. Zwlaszcza dla dzieci

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)