Denko czerwiec

Witajcie:)
Jak to bywa na koniec miesiąca większość z Was robi denka i ja w tym miesiącu też postanowiłam zrobić:)
Pokazuję co udało mi się wykończyć w czerwcu.


1. Revia jasny brąz (farba do włosów)mam mieszane uczucia ,śmierdzi, szczypią oczy, nie pokrywa dobrze siwych włosów (tylko lekko na rudawo), kolor dość szybko się wypłukuje,, ale są też plusy niska cena i fajna odżywka:P
czy kupię ponownie NIE WIEM

2. Yves Rocher Pureté Clean, Shampooing Purifiant ( Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się)
Recenzja tu: http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2013/10/yves-rocher-purete-clean-shampooing.html
Czy kupię ponownie: TAK

3. Head & Shoulders próbka spokojnie wystarczyła na 2 użycia:)
Czy kupię? NIE WIEM



 4. Le Petit Marseillais żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy- pięknie pachnie:)
Czy kupię ponownie? TAK

5. Venus ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ Z EKSTRAKTEM Z KORY DĘBU
Czy kupię ponownie? TAK

6. Lagenko żel do mycia
Czy kupię? NIE

7. MARIZA  ujędrniający krem pod oczy i na powieki
recenzja tu: http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/01/mariza-ujedrniajacy-krem-pod-oczy-i-na.html
Czy kupię? Raczej Tak -jak spotkam konsultantkę:P

8. Grandi Glinka czerwona illite
Recenzja : http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/06/glinka-czerwona-illite-od-grandi.html
Czy kupię? TAK

9. Tutti Frutti Farmona mus do ciała- bardzo fajny produkt
czy kupię ponownie? TAK

10. Laura Conti odżywka do paznokci.
Czy kupię? niedługo o tym w recenzji (w ciągu kilku dni)

11. Love Me Green peeling
Recenzja: http://swiatdzikuski26.blogspot.com/2014/06/kilka-sow-o-peelingu-do-twarzy-love-me.html
Czy kupię? NIE

12. Maska uspokajająca Ziaja
czy kupię? Nie wiem

14 komentarzy:

  1. Dużo tego, Zużyłaś to w miesiąc? Pewnie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie przetestowała coś od Le Petit Marseillais .:) Kochana już ostatnio zauważyłam, że u Ciebie po lewej stronie na blogu pojawia się natrętna reklama, która nie znika po kliknięciu na krzyżyk i nieraz uniemożliwiła mi pisanie komentarza. Tak tylko zwracam uwagę, na tym można więcej stracić, niż zyskać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reklama jaka? u mnie nic się nie pojawia dlatego nic nie wiedziałam.. wiesz jak się tego pozbyć???

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia, szczerze mówiąc myślałam, że sama ją sobie ustawiłaś :( Jak znów wyskoczy to zrobię Ci scr.

      Usuń
    3. Nie sama nic takiego nie ustawiam.. ale faktycznie kiedyś korzystałam u mamy z laptopa i coś mi na blogu wyskakiwało ale nacisnęłam x i się skasowało.. myślałam, że tak ma być ale faktycznie jak nie ustawiłam reklam to skąd one się biorą?? hmm...... Na kompie którego używam na codzień nic takiego nie widzę u siebie na blogu, więc bylam zdziwiona jak mi to napisałaś
      U kogoś też coś takiego widziałam kiedyś..

      Usuń
  3. szkoda, że farba się nie sprawdziła.
    same cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że farba się nie spisała ;(
    same cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne denko ;)
    Również mam tę próbkę peelingu Love Me Green ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego się uzbierało. U mnie na kompie też wyskakuje ta reklama...nie można się jej pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze... Nie wiesz od czego to może być/ skąd się wzięło??

      Usuń
  7. Spore denko-ja jestem ciekawa jak pachnie żel pod prysznic-Kwiat pomarańczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie denko :) z tego wszystkiego mam tylko tutti frutti i tez bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko :) z tego wszystkiego mam tylko tutti frutti i też jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)