Czwartkowa przesyłka od Oleander

Witajcie kochani:)
Znowu narobiłam sobie trochę zaległości w recenzjach itd ale dam radę to nadrobić;) chyba :P

Dzisiaj pokażę Wam co znalazłam w skrzynce pocztowej ( ostatnio mało dostaję, dlatego praktycznie nie ma już tego typu postów).
W czwartek znalazłam kopertę z przesyłką od
http://www.oleander.pl/


A oto co było w środku:


Nasionka:

  • Eukaliptus gałkowy
  • Drzewo jedwabne
  • Pitaja smoczy owoc
  • oliwka europejska
  • Palma Washingtonia
  • kuflik
  • bambus ogrodowy

Swoją drogą jestem bardzo ciekawa czy coś z tych roślin będzie rosło ....

Kiedyś już próbowałam kilka razy "wyhodować" pitaję ale jakoś nie bardzo to chciało rosnąć ( nasionka miałam z owocu) to znaczy oczywiście wykiełkowało i to dość szybko ale rosnąc nie chciało i padało po jakimś czasie... Myślę, że to nie jest odpowiedni klimat ale kto wie, może coś kiedyś się uda wyhodować;)


19 komentarzy:

  1. też dostałam :)
    Gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :) ja w swoim życiu wyhodowałam miętę, bazylię i inne zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Otrzymałam ten sam zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam ręki do kwiatów, wszystkie więdną, ale moja mama by szalała z radości gdyby dostała taką przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Monnie nie mam ręki do kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak wyrosną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe roślinki gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ale super kwiatki będziesz miała ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Teraz tylko siać i czekać na to, co wyrośnie :)
    Przy okazji zapraszam na małe rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tylko będę miała gdzie sadzić, też postaram się o taką miłą współprace ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak szybko zacznie rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcieć to co Ci nie rosło :( i bym tak próbowała aż by wyrosło ;) ach niech już będzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję!!!!!
    Bardzo ciekawy blog.Obserwuję i zostaję na dłużej.

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same tropikalne wspaniałości... Mam nadzieję, że coś urośnie i będzie można podziwiać jak kwitnie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci, aby coś tych nasionek wyrosło i rosło dalej:) Ja mogę pochwalić się pięknym i półtorametrowym drzewkiem cytrynowym :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)