KeraBond od Chenice i masz piękne włosy

Witajcie.
Dzisiaj przyszedł w końcu czas na recenzję 2 produktów (do włosów oczywiście) od Chenice.


  • KeraBond Moist Control - maska odżywcza 150ml
  • KeraBond Moisturizing Wash - szampon nawilżający 250ml
Zacznę od maski:
Ziołowa maseczka odżywcza, intensywnie nawilżająca do włosów normalnych i suchych. Środek rekomendowany do włosów farbowanych, po trwałej ondulacji i balejażach. Specjalnie wzmocniona kombinacja naturalnych substancji nawilżających uzupełniająca niedobory wilgotności w trzonie włosa. Zapobiega łamliwości oraz elektryzowaniu. Nadaje połysk, siłę i wytrzymałość, utrzymując dłużej 'żywy kolor'. Zawiera filtry UV chroniące przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Nawilża i nadaje sprężystość włosom po trwałej ondulacji, nawilża i pielęgnuje włosy po rozjaśnieniach i balejażach, wzmacnia kolor po farbowaniu optycznie zwiększając ich objętość. Przeznaczona do codziennego użytku.


Sposób użycia:
Na wilgotne włosy nanieść niewielką ilość maski. Pozostawić na 5-10 minut, następnie obficie spłukać ciepłą wodą. Poddać włosy procesowi suszenia i stylizacji. 

Pojemność: 150 ml 


 Moja opinia:
 Opakowanie to typowa tubka na zamknięcie typu "klik". Maska koloru białego, o bardzo miłym, delikatnym i przyjemnym zapachu, który bardzo mi się spodobał od razu po otwarciu kiedy to po raz pierwszy go poczułam:)) Bardzo gęsta i wydajna. Dobrze i łatwo rozprowadza się ją na włosach. 



Teraz coś o szamponie:

Intensywnie nawilżająca kąpiel pielęgnacyjna. Moisturizing Wash to wspaniały, nawilżający szampon o właściwościach leczniczych przeznaczony do włosów suchych, osłabionych oraz obciążonych zabiegami chemicznymi i termicznymi. Korzystnie wpływa na włosy łamliwe i naturalnie kręcone, zapewniając optymalne nawilżenie i elastyczność. Przywraca biologiczną równowagę. Zawiera naturalne składniki i budulce regeneracyjno-odżywcze. Posiada opatentowaną formułę zakapsułkowanych w molekułach liposomowych: panthenolu i lecytyny, ekstraktów z rozmarynu, rumianku, tymianku, skrzypu polnego, szałwi, achillea, tussilago, altea. Poprawia jakość loków po trwałej ondulacji, przywraca optymalne nawilżenie po rozjaśnieniach i balejażach, pozwala na dłuższą ekspozycję koloru i pielęgnuje włosy farbowane. Optycznie zwiększa ich objętość. Przeznaczony do codziennego użytku.

Sposób użycia:
Nanieść na wilgotne włosy, spienić, następnie spłukać. Powtórzyć czynność dwu krotnie. 

Pojemność: 250 ml 


Moja opinia:
Opakowanie to buteleczka wygodna w użyciu również na zamykanie typu "klik". Konsystencja dość rzadka, szampon koloru perłowego i również jak w przypadku maski o tym samym pięknym zapachu, który mnie po prostu urzekł:) Bardzo dobrze się pieni, jest bardzo wydajny. 


Podsumowanie.
Oba kosmetyki świetnie nawilżają i odżywiają włosy (już od pierwszego użycia) jednocześnie w ogóle ich nie obciążając. Włosy są gładkie, bardzo miłe w dotyku, a co dla mnie najważniejsze bardzo łatwo się rozczesują nawet od razu po umyciu (co zawsze było/ jest dużym problemem w przypadku moich włosów).  No i ten zapach:)) Wszystko jak najbardziej na duży plus.
Produkty jak najbardziej godne polecenia!!!

Teraz biorę się za testowanie CHENICE Kerabond - System 3-fazowej rekonstrukcji włosa :)) 
Niedługo spodziewajcie się recenzji:)






16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny post!
    Koniecznie musimy wypróbować na naszych włosach ;)
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo osób chwali ich produkty właśnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się;) ja dostałam jako jedna z pierwszych;)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką ;) ale ostatnio dużo o niej czytam na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem ;) wiele osób się rzuciło po te produkty jak zobaczyli, że nawiązałam współpracę z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję testowania tego samego zestawu i na prawdę jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy o nich nie słyszałam/czytałam, ale cieszę się, że u Ciebie się sprawdziły!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki, które powodują, że włosy łatwiej się rozczesuje, zawsze mam z tym problem :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe produkty :) może się skusze :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja właśnie testuję ich produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)