Przegląd pocztowy

Witajcie:)

Teraz post z cyklu co znalazłam w skrzynce pocztowej w tym tygodniu.
Tym razem nie było tego dużo, więc Was nie zanudzę:)


1. Smycz, kalendarz, linijka/zakładka



2. Katalog z biżuterią- jak wiecie sama robię biżuterię, więc katalog jak najbardziej dla mnie:) może coś mnie zainspiruje i zrobię coś podobnego:)



A oprócz tego były przesyłki ze współprac ale to już pokazałam w innych postach:)



Kochani dzisiaj jeszcze będzie 1 post:) na który większość z Was czeka:) a mianowicie WYNIKI MOJEGO ROZDANIA!!! Zapraszam

12 komentarzy:

  1. fajna przesyłka, zapraszam do mnie na bloga na KONKURS do wygrania 2 pary eleganckich butów rozmiar 40 :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) U mnie było w mijającym tygodniu jeszcze mniej :D
    Czekam na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna przesyłka :) O tak czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację ! też czekamy na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki :D czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję przesyłek :) Uwielbiam otrzymywać smycze! :)

    Ps. Z niecierpliwością czekam na wyniki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy blog ! ;*
    Skoro sama robisz biżuterię, myślę że katalog napewno się przyda ! ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż z twojej strony ! ;)
    Będe tutaj wpadać częściej ! ;*

    http://klauudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ta pierwsza paczka :D linijka to przydatna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki :) u mnie dziś wyjątkowo dużo przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)