Chanel nr 5 - cudownie pachnąca przesyłka od pefumeria.in

Witajcie Kochani:)

Tak jak obiecałam dzisiaj post z mojej ostatniej współpracy.

Współpracę z perfumeria.in nawiązałam w poniedziałek (ok 13 tej) a dzięki uprzejmości Pana Pawła i szybkiej przesyłce perfumy dostałam już we wtorek rano:)) oczywiście nie byłabym sobą gdybym od razu nie wzięła się za ich testowanie:)



Perfumy pachną po prostu cudownie, trafione w 100% w mój gust, co prawda sama je wybierałam ale nie miałam wcześniej pojęcia, że aż tak ładnie pachną:) utrzymują się (zapach) bardzo długo:)

Taka próbka poj. 20ml kosztuje tylko 16 zł , myślę że naprawdę warto bo perfumy pachną cudownie a ich wybór jest ogromny , zarówno damskich jak i męskich:))

Ja na pewno skorzystam jeszcze nie raz z oferty, chętnie wypróbuję inne zapachy, których w sklepie na pewno bym nie kupiła a taka próbka jest dla mnie odpowiedniej wielkości, poręczna, w przystępnej cenie:)

A oprócz tego przesyłka przychodzi prosto do domu, nie trzeba nigdzie chodzić(wersja dla leniwych;)) i jest dobrze zapakowana, a obsługa sklepu na najwyższym poziomie:))

Warto zaznaczyć, że są to zamienniki perfum oryginalnych, a nie oryginalne perfumy ale mimo to, warte zakupu.


15 komentarzy:

  1. Ja również otrzymałam, tylko, że zapach Christiny Aguilery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Christiny miałam większość, a chciałam wypróbować coś zupełnie nowego:)

      Usuń
  2. Gratuluję! Fajnie, że Ci się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, chętnie sama wypróbowałabym ten zapach, chodzi za mną już od jakiegoś czasu :) obserwuję i będę tu zaglądać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :-) ja otrzymalam zapach Beyonce :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeden perfum od prawie dwóch lat, bo nie używam ich za często. ;D
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Może też się tam pokręcę ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)