3 przesyłki - w tym współpraca:)

Witajcie Kochani:)

Dzisiaj otrzymałam 3 przesyłki:
Po kolei:
1. jakiś czas temu (będzie chyba około miesiąc) zamawiałam próbki kolagenu, z powodu dużego zainteresowania nimi zapomnieli je do mnie wysłać, napisałam do nich i w końcu otrzymałam swoje próbki:)
Jeśli ktoś z Was również je zamawiał i nie dostał napiszcie tam:)


2. Kolejna to folder i przewodnik:) - adres zdobyty dzięki pomocy stankoosa, któremu dziękuję (niestety ja nie dostałam tej książki :( )


3. Ostatnia ale za to bardzo fajna i pachnąca (z tej przesyłki- mimo, że skromna- jestem bardzo zadowolona, uwielbiam takie rzeczy)
Jest to przesyłka ze współpracy z firmą Scandia Cosmetics
są to:
- materiały informacyjne, ulotki


oraz próbki:


  • 3x krem do rąk z masłem shea i pomarańczą
  • 3x krem do rąk z masłem shea i zieloną herbatą
  • 3 mydełka (Bio mydło żurawinowe, Bio mydło Jabłkowe, Mydło naturalne z czerwoną glinką łagodzące
Firmie jak i również Pani Joannie bardzo dziękuję za możliwość wypróbowania produktów:)


13 komentarzy:

  1. co do próbek kolagenu - pisałam to mi odpisali, że za młoda na nie jestem, a wytłumaczyłam, że chcę oddać je mamie... zero odzewu :) ale spamem o kolagenie mnie zarzucają :)
    gratuluję przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ten spam.. aż tak bardzo mi na próbkach nie zależało ale zdenerwował mnie ten spam, napisałam że nie dostałam próbek i w końcu wysłali

      Usuń
  2. gratuluje zwłaszcza tych mydełek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, z nich jestem bardzo zadowolona:) pachną ślicznie :D

      Usuń
  3. Gratulacje! :D U mnie 3 przesyłki. Szczegóły na PW napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh jakaś ty miła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełka wyglądają świetnie, zazdroszczę tej ostatniej przesyłki najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie pachną:) dzisiaj zaczęłam "testować" Mydło naturalne z czerwoną glinką łagodzące:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięki:) Pani Joanna trafiła w 100% w mój gust, uwielbiam pomarańczę, zieloną herbatę oraz takie mydełka:)

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)