Colway Micellar cleansing water


Witajcie moi mili:)
Dzisiaj przyszedł w końcu czas na recenzję płynu micelarnego

OPIS
Codzienne, skuteczne oczyszczanie skóry twarzy jest podstawowym krokiem do jej pięknego wyglądu. Ten wygodny w użyciu kosmetyk usuwa zabrudzenia i makijaż,  wykorzystując działanie miceli. Nie uszkadza warstwy hydrolipidowej naskórka, dzięki czemu jest dobrze tolerowany również przez skórę wrażliwą. Kwas hialuronowy   poprawia  nawilżenie, jędrność i elastyczność skóry. Wzmocnienie ochronnego ekosystemu skóry wspomaga lactitol i ksylitol, które posiadają również działanie antybakteryjne. Po zastosowaniu naszego Płynu Micelarnego Twoja skóra odzyska świeżość i będzie doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji.

Składniki aktywne:
• Kolagen   – ekstrahowany ze skór rybich metodą opatentowaną w Polsce, jest jedynym znanym naturalnym źródłem peptydów, które swobodnie penetrują naskórek i stymulują fibroblasty do wzmożonej aktywności.  To naturalny, hipoalergiczny kosmetyk przeciwstarzeniowy. Nie walczy on ze skutkami, lecz uderza w przyczynę powstawania zmarszczek – czyli deficyt kolagenu   . Spowalnia procesy starzenia nawilżając, uelastyczniając i regenerując skórę.
• Kwas hialuronowy   – występuje naturalnie w organizmie człowieka, znajduje się w skórze i  jej głębokich warstwach. W naszych kosmetykach poprawia nawilżenie, jędrność i elastyczność skóry. Działanie przeciwzapalnie, chroni przed wolnymi rodnikami, promieniowaniem UV oraz przyśpiesza syntezę kolagenu   .
• Ksylitol i Lactitol – regenerują i utrzymują równowagę ekosystemu skóry, wspierając namnażanie się korzystnych dla niej bakterii,  jednocześnie niszcząc patogenne. Kompozycja tych dwóch składników pomaga zwalczać problemy skórne pojawiające się przy zaburzeniach równowagi mikrobiologicznej.
SPOSÓB UŻYCIA
Nasącz płatek bawełniany płynem i usuń zabrudzenia. Czynność powtarzaj aż płatek będzie czysty.
PEŁEN SKŁAD:
Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Methylpropanediol, PEG-40 Glyceryl Cocoate, Soluble Collagen, Sodium Hyaluronate, Lactitol, Xylitol, Glycerin, Sodium Coceth Sulfate, Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Phenylpropanol, Sodium Anisate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.





Moja opinia:
Płyn bezbarwny o specyficznym zapachu (ciężko mi go określić ale mnie nie za bardzo się podobał zwłaszcza na początku używania) znajduje się w dość wysokiej, smukłej buteleczce wygodnej w użyciu i zamykanej na klik. Dodatkowo buteleczka jest bezbarwna, dzięki czemu łatwo kontrolujemy ile jeszcze pozostało nam zawartości (bardzo lubię takie rozwiązanie).
Płynem należy zmoczyć płatek kosmetyczny, a następnie delikatnie przemyć twarz ale UWAGA jeśli płyn zacznie nas szczypać, należy wcześniej delikatnie zmoczyć płatek wodą,a następnie dopiero na taki zmoczony płatek nalać płyn, wtedy nic złego nie powinno się dziać:) Ja własnie na początku używałam tego sposobu z wodą, później już samego płynu i efekt był rewelacyjny.
Nic mnie nie uczuliło ani nie podrażniło. Nie wysusza.
Jest bardzo wydajny.
Płyn bardzo łatwo i szybko oczyszcza twarz, pozostawiając ją czystą, promienną.
Przyznaję, że był to mój pierwszy produkt tej firmy i bardzo dobrze się sprawdził.



Kupicie go tutaj:

5 komentarzy:

  1. Oj Colway , muszę w końcu się zmobilizować i wykończyć kolagen z tej firmy :) Płynu nie miałam ,ale chciała bym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Chyba się na niego skuszę. Bardzo podoba mi się Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze o nim nie słyszałam ale jak się sprawdza to czemu by nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, ale nie trafi na whisliste ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam go ;p ale fajnie, że działa ;d

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)