Żubrówka trawka i herbata zodiakalna Waga od Dary natury- recenzja i inne "ogłoszenia"

Witajcie:)
Kochani dzisiaj dostałam wiadomości, że udało mi się w końcu coś wygrać- są to 2 nagrody od różnych osób, niby się cieszę bo po pierwsze w końcu mi dopisało szczęście, po drugie są to naprawdę ciekawe nagrody, dlaczego niby się cieszę? wiadomo takie wiadomości cieszą ale co znaczy nawet wiadomość o jakiejś "mega wygranej", gdy ktoś bliski jest ciężko chory i lada dzień może nastąpić najgorsze...
Dlatego przepraszam, jeśli posty nie będą się pojawiały codziennie- chociaż mam część postów przygotowaną i postaram się pojawiać.
Ale dość już tego płakania:p

Dzisiaj recenzja 2 ostatnich i również zdrowych  produktów od



fb


Trawa żubrówka (Turówka wonna) EKO - Hierochloë odorata (L.)
Nadaje wódce subtelny smak i aromat, ponadto według literatury zielarskiej kumaryna zawarta w żubrówce działa lekko uspakajająco i  przeciwzapalnie.
Sposób przyrządzania:
Na 1 butelkę 0,5 l daje się 1-2 trawki żubrówki i szczyptę cukru na ok. 10-14 dni przed spożyciem. O gotowości  do spożycia świadczy lekko zielonkawy kolor wódki.
Masa netto: 3 g
Skład: trawa żubrówka Eko 100%

Trawa żubrówka powieszona w szafie odstrasza mole.

Można ją dodawać  do sosów i do wędzenia. – Ponieważ zapach szybko się ulatnia, trzeba nią aromatyzować danie na koniec.
Trawa "żubrówka" od dawna wykorzystywana jest jako dodatek zapachowy do perfum i kremów w przemyśle kosmetycznym i ze względu na własności lecznicze do wyrobu leków. Znawcy światowej kuchni i smakosze cenią też trawę jako zioło dodawane do ryb i mięs szczególnie dziczyzny. 

Kupicie ją tu:






Moja opinia:
Trawka znajduje się w bardzo ładnym kartonowym opakowaniu, następnie znajdziemy ją w folii, co zapobiega "uciekaniu" aromatu. Żubrówka wspaniale aromatyzuje potrawy, dodając im bardziej intensywny smak i delikatny aromat. Ja jak najbardziej jestem za stosowaniem ziół zarówno świeżych, jak i suszonych w kuchni, także i tą trawkę polecam.


 Jesteśmy częścią kosmosu i czy chcemy czy nie podlegamy wpływom planet w sposób silniejszy niż z reguły zdajemy sobie z tego sprawę. Rodząc się w pewnym układzie planet determinujemy częściowo swoje predyspozycje, zdolności, charakter itp. Każdy znak, każda planeta posiada pewne swoiste dla siebie wibracje, podobnie jak ludzie, rośliny i inne organizmy. Dobranie roślin do naszych znaków zodiaku i picie ich w postaci herbatek powoduje poprawę harmonii naszej sfery fizycznej i duchowej z otaczającym nas światem. Przy okazji zaopatrujemy organizm w wiele cennych witamin, soli mineralnych i innych składników.
Sposób użycia:
Wziąć saszetkę herbatki, zalać wrzątkiem, odstawić na 15-20 minut. Pić dwa razy dziennie.
Przechowywać w suchym miejscu.
Skład:
 Liść babki, ziele krwawnika, kwiat wrzosu, liść ślazu, ziele skrzypu, liść poziomki, owoc bzu, owoc poziomki
20 szaszetek po 2,5 grama







Moja opinia:
Opakowanie to typowe dla herbatek pudełeczko. W nim znajduje się 25szt saszetek z herbatą ziołową. Jak już wiecie ja bardzo lubię wszelkiego typu herbatki, również te ziołowe dlatego i tą chętnie wypróbowałam, dodatkowo jest ona przeznaczona dla mojego znaku zodiaku (dla pozostałych również są w ofercie). Herbatka ma ciekawy ziołowy smak i delikatny aromat, trudno mi określić jaki smak/ czego w niej przeważa, myślę że składniki są tak ze sobą skomponowane, że czuć każdego po trochu. Ciężko mi powiedzieć jak wpływa na mój organizm, ponieważ nie piję jej regularnie (ale na pewno mi nie szkodzi). Nie jest gorzka, co jest dużym plusem. Myślę, że warto wypróbować jeśli ktoś lubi "ziółka" .


Herbatkę kupicie tutaj:

cena: 3,20 zł :)

A pozostałe herbatki zodiakalne jak i inne tutaj:


2 komentarze:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)