Organiczny Krem do Rąk od Endtimestore- recenzja, oraz KOD Rabatowy dla Wszystkich na zakupy!!!

Witajcie:)
Dzisiaj czas na recenzję kremu organicznego od http://www.endtimestore.pl/

Informacje ze strony sklepu:
Krem do rąk bogaty w wyciąg z gorysza (Imperatoria) - roślinę pochodzącą z Alp Szwajcarskich, znaną ze swoich niezwykłych właściwości leczenia i przeciwdziałania stanom zapalnym. Krem jest połączeniem organicznych olejków: oliwy z oliwek, olejku makadamii i jojoba, które odżywiają skórę oraz organicznego masła shea, które odżywia skórę i chroni przed utratą nawilżenia oraz aloesu, dającego efekt ukojenia. Zawiera również witaminę E odpowiedzialną za ogólną ochronę skóry.

- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Kluczowe składniki:

Aloe Barbadensis Leaf Juice - Aloe Vera - Aloes Zwyczajny -  jeden z najbardziej skutecznych środków na oparzenia słoneczne i podrażnienia skóry. Wspaniale nawilża suchą skórę.
Olea Europaea Fruit Oil – Oliwka z Oliwek Europejskich - środek zmiękczający, bogaty w kwas oleinowy  -  zbawienny dla skóry. Dzięki właściwościom zmiękczającym i wygładzającym używany w preparatach do pielęgnacji skóry od tysięcy lat.
Macadamia Ternifolia Oil - Olej z Orzechów Macadamia - działa nawilżająco i ochronnie na skórę.  Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Jego naturalne podobieństwo do ludzkiego sebum czyni go doskonałym składnikiem do pielęgnacji skóry.


Składniki:
Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Glyceryl Stearate SE, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Peucedanum Ostruthium Leaf Extract*, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Beeswax*, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Benzyl Alcohol, Citral, Limonene, Linalool.

*) Składniki pochodzące z upraw ekologicznych.

98.76% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego.
27.48% wszystkich składników pochodzi z upraw ekologicznych.






Moja opinia:
Krem znajduje się w poręcznej, wygodnej tubce o poj. 100ml zamykanej na zamknięcie typu "klik". Krem jest koloru białego, konsystencji odpowiedniej tzn ani za rzadkiej, ani zbyt gęstej. Dobrze się rozprowadza i bardzo ładnie wchłania. Przed pierwszym użyciem tubka posiada foliowe zabezpieczenie, dzięki czemu wiemy np, że krem nie był wcześniej używany. Krem posiada podczas nakładania dość intensywny ziołowy zapach, który stopniowo staje się mniej wyczuwalny. Co do zapachu to na początku może trochę przeszkadzać osobom, które nie lubią takiego aromatu ale myślę, że i takie osoby łatwo się do niego przyzwyczają, dość intensywny ale nie drażniący,  mnie osobiście zapach się bardzo podoba:) Pamiętajmy jest to krem organiczny a składniki jego pochodzą z upraw ekologicznych, więc zapach jak najbardziej odpowiedni, krem nie zawiera również szkodliwych składników (wymienione zostały wyżej). Skóra dłoni staje się gładka, odżywiona, dobrze nawilżona, delikatna i miła w dotyku. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego kremu:) 



Posiada certyfikaty:




Cena: 24,95 zł
Myślę, że jak na krem do rąk to jest to sporo ale myślę również, że warto zainwestować w niego bo jak to mówią "dłonie są wizytówką człowieka" :)

Kochani mam dla Was kod rabatowy 10% na zakupy, rabat obejmuje cały asortyment sklepu a naprawdę jest w czym wybierać:)
kod

HKEM9136
http://www.endtimestore.pl/

kod ważny tylko 40 dni!!!


Kochani mam do Was pytanie, mianowicie chodzi o to, że przedtem jak publikowałam posty w blogerze, tam gdzie są różne blogi i nowe posty wyświetlało się również zdjęcie +trochę tekstu, teraz pojawia się sam tekst (u Was jest tak jak było tzn zdjęcie się pojawia), natomiast na moim blogu pojawia się sam tekst bez zdjęcia :(( Nie wiecie jak to zmienić?? trochę zagmatwałam to, o co mi chodzi ale mam nadzieję, że zrozumiecie co mam na myśli ;)

11 komentarzy:

  1. nie znam tego kremu,ale cieszę się że jesteś z niego zadowolona:)
    Ja widzę Twoje zdjęcie i tekst.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz o nim słyszę


    _____________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy do rąk! Tego nigdy wcześniej nie widziałam, ale zainteresował mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto wypróbować;) a z kodem podanym wyżej 10 % taniej:)

      Usuń
  4. Mam maseczkę z tej firmy i jestem zadowolona :)
    Niestety nie wiem jak Ci pomóc, jestem zielona jeśli chodzi o tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też niestety nie znam się na tego typu rzeczach, jakoś muszę z tym żyć;)
      To teraz do maseczki warto dokupić krem;)

      Usuń
  5. Fajny kremik :) A co do Twojego problemu to wiem o co Ci chodzi ale nie mam pojęcia jak to naprawić może pogrzeb w ustawieniach czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam, zmieniałam ale nadal nie widzę swojego zdjęcia w nowym poście.. trudno

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)