Smakołyki dojechały- współpraca z firmą Brześć:)

Witajcie Kochani:)
Co tam u Was?

Dzisiaj dzień jak co dzień.. na mailu cisza- żadnych negatywów a tym bardziej pozytywów, mija godzina za godziną aż tu nagle słyszę domofon... myślałam, ze może listonosz albo ulotki ale okazało się, że to KURIER:) Byłam w szoku bo nie spodziewałam się i nie wiedziałam co może mieć dla mnie:)

I tak oto dotarły do mnie produkty w ramach współpracy z firmą Brześć http://www.brzesc.pl/

Otrzymałam:

  • słomkę ptysiową
  • groszek ptysiowy
  • amonki z cynamonem



Firmie bardzo  dziękuję za otrzymaną przesyłkę oraz możliwość przetestowania tych produktów.
Na pierwsze "testy" poszły Amonki z cynamonem:) już mogę powiedzieć, że są pyszne:)

10 komentarzy:

  1. otrzymałam podobny zestaw - zapomniałam o tym całkiem, a o współpracy pisałam z firmą w lipcu :o
    a teraz takich smakołyków nie jadam, więc testować będzie rodzina

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma "Brześć" i jest co jeść :P Gratulacje! :D Niedługo napiszę o moich dzisiejszych skarbach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, możesz wziąć udział w konkursie na hasło reklamowe ;)

      Usuń
  3. Gratulacje i smacznego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, też dzisiaj do mnie zawitał kurier z ich smakołykami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki :) Pychota, ja dostałam trochę inny zestaw :) smacznego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)