Darmowe próbki kosmetyków

Dzisiaj dostałam tylko jedną przesyłkę a jest to zaległa (poprzednio dostałam pustą kopertę) próbka podkładu :)



A teraz pochwalę się jeszcze próbkami, które udało mi się zdobyć w ostatnim czasie (przyszły na adres mojej mamy, więc podzieliłam się też z nią - zresztą niektóre nie były dla mnie;) ) a poza tym sama to chyba bym je używała z rok :D

Próbki od La Roche Posay:
Ja kiedyś też dostałam te próbki, oprócz tych co na zdjęciu był jeszcze katalog z próbkami:)

Próbki i katalog od  MINCER:
prośbę pisałam tu: http://www.mincer.com.pl/kontakt/

Oraz próbki malinowy Zdrój;)



Mam jeszcze sporo innych próbek ale to może innym razem;)

Teraz czas zabrać się za testowanie:) oby mi tylko nie wyrządziły jakiejś strasznej krzywdy bo niestety mam bardzo wrażliwą skórę:(

6 komentarzy:

  1. gratuluję ;)
    puder dostałam ;)
    Malinowy Zdrój też kiedyś dostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowy zdrój 2 rodzaje :) jeden dla mamy -ten różowy (45+) a ten drugi będzie dla mnie;)

      Usuń
  2. sporo tego :) ja kiedyś katalog z próbkami La Roche-Posay dostałam gratis przy zakupie płynów micelarnych z Biodermy. Bardzo dobre są te kremy, mam zamiar kupić jak skończą mi się wszystkie próbki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też muszę zużyć to co mam (próbki, inne kremy, nawet perfumy) bo trochę się tego nazbierało :)
      u mnie w aptekach niestety nie dają próbek nawet do zakupów :( ani podczas np tych akcji z próbkami...

      Usuń
  3. trochę się tych próbek nazbierało :) Gratki :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)