ZAMÓWIENIE I GRATISY OD YVES ROCHER

Witajcie:)

Dzisiaj pokażę Wam co zamówiłam oraz dostałam gratis od Yves Rocher:)

Więc tak... to jest moje zamówienie:

skład:

1)   3 mini perfumy:

  • Moment de Bonheur
  • Comme une Evidence
  • So Elixir purple
2)  Program przeciwzmarszczkowy 7 dni:
  • Krem intensywnie ujędrniający na dzień
  • Krem intensywnie ujędrniający na noc
3)  Dezodorant antyperspirant w kulce kwiat lotosu z Laosu:)


Dodatkowo do tego zamówienia otrzymałam wodę toaletową So Elixir 50ml :))

A zaproszona przeze mnie osoba otrzymała :
  • zestaw 3 toreb (2 torby i kosmetyczka)
  • Roll-on pod oczy Cure solutions
  • Hydra Vegetal - żel-krem intensywnie nawilżający 24H -15ml :))


A ponieważ osobą zaproszoną był mój chłopak, także wszystko należy do mnie, bo on nie używa różowych toreb ani kosmetyków pod oczy itp :D

Miłego dnia Wam życzę:)

7 komentarzy:

  1. Firma się postarała widzę, super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam dezodorantu antyperspirant w kulce kwiat Lotosu:) i jest naprawdę wart polecenia, tak jak i żel pod prysznic o tym zapachu :) miniatury perfum z YVES ROCHER ma już chyba wszystkie z ich asortymentu :) większość pachnie naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam próbki kilku zapachów i bardzo mi się spodobały, niestety na razie nie mogę sobie pozwolić na zakup tych perfum, więc zamówiłam mini:) teraz doszedł kolejny zapach, który również mi się spodobał:D

      Usuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)