Denko marzec i kwiecień

 Hej.

Witajcie wiosennie.

Tak jak pisałam poprzednio, zapraszam na denko dwumiesięczne:)





1. Tołpa eznymatyczna maska z glinkami- bardzo polubiłam, wydajny produkt, dobrze działa.

2. Tołpa nawilżające serum booster do twarzy- również bardzo polubiłam.

3. Tołpa matujący żel do mycia twarzy- jestem na TAK

4. Biotaniqe cbd regulujący tonik oczyszczający- do tego produktu mam mieszane uczucia i raczej nie kupię ponownie.


5. Oriflame essence&Co. żel do mycia rąk i ciała kwiat dzikiego bzu i bergamotka- zapach który pokochałam, działanie też ok, wydajność również na plus:)

6. Isana żel do mycia ciała- zapach bardzo przyjemny.

7, Bielenda micelarny płyn do higieny intymnej- całkiem przyjemny produkt.


8, Facelle plastry rozgrzewające- Fajnie rozgrzewają i dają uczucie ulgi, zmniejszają ból w te cięzkie dla kobiet dni:)

9. mio Future Proof masełko do ciała- bardzo gęste, o przyjemnym zapachu, działanie jak najbardziej na plus:)
jestem na TAK

10. Bell mascara Panda No more- efekty jak dla mnie na plus ale niestety podczas wilgoci jednak pojawiał się czasem efekt pandy..

11. Multi Biomask plastry na nos- u mnie sprawdziły się dobrze, może znowu się na nie skuszę :)



I moje ulubione szamponetki i inne maseczki:)

To na tyle:)


5 komentarzy:

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)