Idealny prezent dla kobiety? Silver Candle


Hej.
Już niedługo dzień Kobiet, niebawem dzień mamy itd . Co kobiety lubią najbardziej (oprócz kosmetyków) ? Piękne zapachy i biżuterię. A co gdyby tak połączyć i kupić/ podarować kobiecie takie 2w1?
Tak teraz to możliwe, dzięki SilverCandle.
Co to takiego?
Silver Candle to  świeca z biżuterią

Każda ze świec SilverCandle zawiera srebrną biżuterie próby 925. Wśród nieskończonej liczby wzorów możesz wybrać pomiędzy świecami z pierścionkiem, kolczykami, bransoletką czy zawieszką.



O firmie:
Jako firma specjalizujemy się w wykonywaniu dla Państwa świec w formie prezentu. Każda z naszych świec SilverCandle zawiera unikatową srebrną biżuterie próby 925 i jest niespodzianką. Klient może wybrać jedynie rodzaj biżuterii, nie ma wpływu na to jaki model znajdzie w środku. Częścią zabawy z SilverCandle jest niespodzianka.
Każdy produkt SilverCandle to nie tylko wyjątkowy prezent dla bliskiej ci osoby, ale także świeca zapewniająca unikatowy nastrój w twoim domu. Ważnym elementem w naszych świecach jest zapach który dobieramy zawsze starannie korzystając z oferty tylko najlepszych dostawców.
Bardzo dbamy o zdrowie naszych klientów. Wosk w naszych świecach nie zawiera substancji niebezpiecznych dla zdrowia, jest ekologiczny i biodegradowalny.






Moja świeca jest o zapachu karmelu ale w ofercie znajdziemy coraz większy wybór ciekawych zapachów, każdy ze srebrną biżuterią w środku.
Świeca wygląda pięknie, śliczny, zamykany słoiczek (myślę, że go wykorzystam nawet gdy świeca się już skończy) i do tego jeszcze urocza kokardka (urzekają mnie takie drobiazgi).















Świeca o średnicy 10 cm i wysokości 15,5 cm




Świeca o średnicy 10 cm i wysokości 15,5 cm
gramatura wosku 460, czas palenia świecy 80h.
Zapach Creamy Caremel: zapach o nutach mleczno owocowych, przechodzących w nuty karmelu, kokosu i czekolady, na koniec wszystko zwieńczone bazą piżma i wanilii.
głowa: owoce, mleko, lukrecja
serce: karmel, kokos, czekolada
baza: wanilia, piżmo


Jak można zauważyć na zdjęciu powyżej świeca wypala się równomiernie :)
Zapach jest przyjemny, lekko słodki (jak to karmel) ale nie przytłaczający ani nie duszący.


Oczywiście lepiej poczekać jak wypali się odpowiednia ilość świecy i wtedy dostać się do sreberka z zawartością ale.. przyznaję bez bicia, że ja bywam bardzo niecierpliwa i w tym przypadku musiałam się praktycznie od razu dostać do zawiniątka bo zżerała mnie ciekawość co jest w środku (poza tym, że bransoletka bo to wiedziałam wcześniej).


W środku była srebrna bransoletka, dość delikatna i raczej na szczuplejsze ręce (dla mnie w sam raz) z koralikami czerwonymi, koniczynką i nieskończonością :) Prawda, że ładna? Mnie osobiście bardzo się podoba:) praktycznie trafiona w 100% w mój gust.



UWAGA
Teraz (do 8.03.2019) promocja rabat 30% :)



Moim zdaniem jest to idealny prezent dla każdej kobiety (nawet gdy same sobie sprawimy taki prezent, nawet bez okazji ) :)

7 komentarzy:

  1. Oj tak piękne zapachy i biżuteria to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ale fajna sprawa! Pierwszy raz widzę taką świeczuszkę z biżuterią.

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wielkiej imprezy jeździeckiej, na której byłam wolontariuszką. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo ucieszyłaby mnie taka świeca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe opakowanie świeczki i śliczna bransoletka :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z takim prezentem :) Świeca jest bardzo ładnie opakowana - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł tak ogólnie jako produkt. Nigdy bym nie wpadła, że tak można zdobywać klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadza się lubimy piękne zapach i biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)