INDIGO BALSAM DO CIAŁA RICHNESS SPA Raspberry Love


Hej.
Dzisiaj będzie o pewnym, pachnącym balsamie do ciała Indigo.


Perfumowany balsam do ciała Indigo.
Pobudza zmysły, pozostawiając na skórze niezwykły zapach. Dodaje energii i poprawia samopoczucie przez cały dzień.







Moja opinia:
Bezbarwne opakowanie, z wszelkimi potrzebnymi informacjami na etykiecie i pompką, przez którą wydobywa się odpowiednią ilość produktu.
Balsam pachnie bardzo przyjemnie, słodko, zapach zostaje na skórze dość długo.
. Produkt ma idealną dla mnie konsystencję, nie jest zbyt gęsta ani za rzadka.
Balsam łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania.

Pompka działa oczywiście bez zarzutu ale do pewnego czasu niestety. Po zużyciu mniej więcej 2/3 produktu, resztę wydobyć jest bardzo ciężko z pomocą pompki, praktycznie nie jest to możliwe, trzeba użyć innej metody. 

Produkt delikatnie nawilża, jest wydajny. Nie podrażnił, ani nie uczulił. Pozostawia skórę ładnie pachnącą jeszcze jakiś czas po użyciu.


Cena ok 30zł/ 300 ml

Balsam jest ok ale dla mnie to taki "średniak", za tą cenę można kupić zdecydowanie lepszy produkt.

4 komentarze:

  1. uwielbiam te balsamy ze względu na ten długotrwały zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamy do ciała, to jedne z niewielu kosmetyków, które używam na co dzień. Na ten, jeszcze nie trafiłam. Wypróbuję przy okazji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardziej od zapachu, szukam nawilżających. Masz jakieś ulubione??

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten balsam, ale leży jeszcze w zapasach, więc nie wiem jak się spisuje. Ale czytałam mnóstwo pozytywnych opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję- to motywuje mnie do dalszej pracy:)

Komentarze z linkami do blogów nie będą publikowane!!!

Jeśli zaobserwujesz- napisz a na pewno zrobię to samo:)